Ohhhh nooo - vaskeråd, hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

JuelZ

Babymor2010 skriver:

Ja, vi var jo til rund fødselsdag i aftes og min kæreste havde sin hvide yndlingstrøje på  Man ved bare på forhånd - hvidt=pletter. 

Well... Han har fået noget dooley's ud over sig - der var en der havde det i munden og "spyttede" det ud over ham. Og hvor endte det? På trøjen 

Er der nogle af jer der kan komme med et god vaskeråd mht. de pletter? Vi tog det værste af med mælk lige efter 

min forlovede fik bailey ud over sine hvide bukser til en fødselsdag, vi lagde det i blød natten over i opvaskemiddel og dagen efter fik det en klor vask i vaskemaskinen bagefter og når det så var gjort og tjekket igennem fik den en normal vask med alm vaskemiddel og skyllemiddel, også var pletten heldigvis væk .... håber i er ligeså heldige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Clisolka

nilletøz skriver:

Ok, synes du skulle prøve, så i vaskemakinen i morgen (hvis du selvfølgelig har en)

Ork ja, jeg må sætte den på en prøve i morgen 

Anmeld

14. august 2011

Darling<3

Babymor2010 skriver:

Nice, hvorfor havde jeg ikke lige tænkt på det  Tak 

Jeg fik lige hurtigt at vide, at jeg skulle duppe det med mælk lige da det skete - men herren ville jo hjem og skifte trøje, og så har vi glemt alt om det 

Det var et råd jeg fik af min veninde, da min mand havde spildt RØDVIN på sin hvide skjorte

Og kan det tage rødvin's pletter, kan det vel også sagtens tage en gang Dooley's

Anmeld

14. august 2011

Clisolka

JuelZ skriver:

min forlovede fik bailey ud over sine hvide bukser til en fødselsdag, vi lagde det i blød natten over i opvaskemiddel og dagen efter fik det en klor vask i vaskemaskinen bagefter og når det så var gjort og tjekket igennem fik den en normal vask med alm vaskemiddel og skyllemiddel, også var pletten heldigvis væk .... håber i er ligeså heldige

Jeg krydser fingre - jeg havde nemlig også tænkt på klorin  Uff hvide bukser, det kan hurtigt gå galt 

Anmeld

14. august 2011

Clisolka

Honey<3 skriver:

Det var et råd jeg fik af min veninde, da min mand havde spildt RØDVIN på sin hvide skjorte

Og kan det tage rødvin's pletter, kan det vel også sagtens tage en gang Dooley's

Ja, det vil jeg da mene... Jeg må prøve - tak 

Anmeld

14. august 2011

MorEllen

Babymor2010 skriver:

Sådan en har jeg i hvert fald herhjemme  Det er bare ikke så tit der er brug for den  

Hehe, ok! Jeg bruger den nesten daglig

Anmeld

14. august 2011

Darling<3

Babymor2010 skriver:

Ja, det vil jeg da mene... Jeg må prøve - tak 

Det var så lidt

Anmeld

14. august 2011

JuelZ

Babymor2010 skriver:

Jeg krydser fingre - jeg havde nemlig også tænkt på klorin  Uff hvide bukser, det kan hurtigt gå galt 

ja det kan det nemlig, det satme ærgeligt altså, men igen, hvad kan man forvente ?? intet hvidt forbliver at være hvidt hele vejen igennem, de blir desværre hurtigt ødelagt nogen er selvfølgelig mere heldige end andre

Anmeld

14. august 2011

Clisolka

Morellen skriver:

Hehe, ok! Jeg bruger den nesten daglig

Heh jeg har aldrig været god til at bruge vanish  Det er ikke de store pletter vi har herhjemme - endnu 

Anmeld

14. august 2011

nilletøz

Babymor2010 skriver:

Ork ja, jeg må sætte den på en prøve i morgen 

du skal nok smøre det ind i aften og lade den ligge natten over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.