hvornår var i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Anonym trådstarter

sammen med jeres kæreste for første gang efter fødslen,.

Er så nervøs for om det gør aLAhelvedesAvs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

N&J

Anonym skriver:

Var sammen med min datters far efter 4 mdr., men vi var heller ikke sammen derfor gik der så længe, men var ikke klar til noget dernede før efter 3 mdr., men blev også opereret, så tror jeg er mere undtagelsen end normalen

Anmeld

14. august 2011

Isabella_mor

tror der gik et par uger....

der gjorde vi det i badet fordi at jeg stadig blødte lidt... men vi gjorde det med kondom og med glidegel..

jeg fik kejsersnit og dermed var det lidt nemmere for os end vi egentlig troede. bortset fra EKSTREM tørke fra min side af... 

men nu og her de sidste par måneder har det bare været det bedste sex nogensinde...  lysten kæmper vi lidt med fra min side... det sker sjældent at jeg har lyst men efter lidt overtalelse (i form af nus) så kommer lysten stille og roligt... 

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nogle der har født normalt og vil dele deres (''viden'') med mig

Anmeld

14. august 2011

_-Kathrine-_

Ja, da... Der gik 2 1/2 Måned....Jeg fødte "normalt", var blevet syet lidt indvendig og har senere fundet ud af at jeg har fået en polyp indvendig, som generer lidt...! Jeg syntes simpelthen ikke at jeg var klar og frygtede også det gjorde ondt(hvilket det så også gjorde) Men efter et par gange er det blevet ok igen

Anmeld

14. august 2011

SjeBets

med den første gik der lidt over 3 mdr, men fik også over 20 sting, helt ned i ringmusklen, efter den fødsel, nummer to det var vist 3 uger og der fik jeg kun 2-3 indvendige sting. 

Men masser af glide middel, og det var ikke så slemt synes jeg første gang, selv om min daværende mand var .... ret stor 

Anmeld

14. august 2011

Gaia

Ca 3 månder. Jo gjorde lidt ondt men altså slet ik værre end første gang. Huden omkring er jo for det meste lidt ømt så det er klart at det de første gange det skal udvides gør lidt ondt. Mest i begyndelse. Prøv at slappe af når i skal igang igen, jo mere du spænder jo mere ondt gør det. måske du slet ik har ondt hvis du slapper af. du kan jo altid afbryde Samlejet hvis det gør for ondt og så prøve igen en anden dag. Glidecreme er også en god ting da man godt kan være lidt tør forneden. Men altså det gør altså ikke smadder ondt mest som første gang sådan lidt øm når han trænger ind - i den dur Men i skal jo først have sex når du er klar, men føler du dig modig/ klar en dag så slå til og aftal med manden at I stopper Pronto hvis det gør for ondt på dig

Anmeld

14. august 2011

emsaroto

efter 2 måneder

Anmeld

14. august 2011

MorEllen

Anonym skriver:

Nogle der har født normalt og vil dele deres (''viden'') med mig

Jeg kan da godt dele min ("viden") med dig
Her gik det ca 3 måneder. Jeg fødte på normalt vis og fik en middels stor bristning.
Det er en god idè at tage det meget stille og roligt i starten, da anatomien tit er noget anderledes der nede efter en fødsel. Man skal lige blive kendt med sin krop på nyt. Tal med din partner om hvordan du har det, og hvad der fungerer og ikke fungerer for dig. Når man ammer er man tit ret tør, så glidecreme kan gøre underverker.
De første to gangerne var det lidt ondt i starten, men det går sig heldigvis ret hurtig til Og hvis du synes smerterne bliver ved så kan du ta en snak med din læge om det. De har tit nogle gode løsninger

Anmeld

15. august 2011

Dansker i England

Jeg fødte normalt og havde hverken bristninger eller andre "gener" og vi var sammen efter ca 6 uger - ville efter råd herinde fra vente til efter lægeundersøgelsen.

Det gjorde ikke ondt, men som jeg husker det, var det bare lidt anderledes de første par gange, og vi var også meget forsigte med tempo osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.