havregrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Susan1978

nå nu sad tøserme igår og snakkede om at ungerne fik havregrød til morgenmad..

hvor meget spiser de?

har aldrig lavet havregrød til nogen af mine, da jeg selv synes det er ækelt..

Men i dag fik Emil altså havregrød.. med mme og smørklat.

jeg lavede 1 dl og 2 vand.. men der var jo alt for meget.. :D

hvor meget laver i?

Susan som snart skal hente den store..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

ivfmarie

af tre mål (den blå ske til vælling) og vand "så det passer"
en klat smør, og så komme det klamme:
jeg rører lige lidt jorbæryoghurt i - det køler og får den til at smage mums! Det var faktisk Loggi der gjorde det først - og jeg sprang på bølgen :)

Marie - skal støvsuge

Anmeld

28. februar 2008

Tut

Hej Susan,

Noah får også havregrød til morgenmad - og han spiser 1 dl gryn og 2 dl vand (han spiser op næsten hver gang)

Det skal også lige siges at han får godnat mad ved 20-tiden, og så sover han fra 20:30 til kl. 8 uden at vågne og skal have mad, så han er jo super sulten når han vågner.

Mette

Anmeld

28. februar 2008

Sille

laver af en halv dl havregryn og en dl vand.. spæder så op med mme til sidst.. dette er som regel også al for meget her.. men freja er jo heller ik den store spiser..

Anmeld

28. februar 2008

Anja

Jeg laver det på slump, men mener at der er ca en dl havrgryn, vand så det er godt dækket og så i mikroen 1½ min. så rører jeg en smørklat, mælk og revet æble i.

Han spiser næsten altid det hele.

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

jeg tager lige bøtten med havregryn...drysser lidt i en tallerken...og vand + sødmælk i (tif må jo gerne blive lidt mere smallerfed) direkte ind i micro-osen...koge koge koge...mere mælk hvis det er for stivt...og koge koge koge...når så det kommer ud drøner jeg en klat smør i...og noget yughurt i...og mams...direkte i løgnhalsen

og ja der skal bare lige et lille drys i bunden af tallerkenen...for ellers bliver det alt for voldsomt...
men du skal være meget opmærksom på at det bliver kogt godt...eller at Emil får godt med væske til...de havregryn suger altså meget voldsomt...

hov jeg kan se IVF allerede har afsløret mit stunt med yughurt...så alt i alt er totalt overflødig indlæg...men dem laver jeg jo egentlig mange af...så pyt....og SEND!

Anmeld

28. februar 2008

Helle30

Harh Susan, du er lidt cornflake dér, eller skulle jeg sige; lidt grynet? Jeg stod selv i morges og glanede lidt på solgrynspakken. Da jeg gik i seng, var jeg fast besluttet på, at Sofie skulle have havregrød til morgen, for det gik jo op for mig i går, hvor nemt det er at lave.
Godt så, i dag endte det med et festmåltid bestående af 250 ml. gul Allomin, - i morgenskal jeg ikke stå tilbage: Havredaller! Here we come!

Hilsen Helle, som allerede overvejer, om jeg skal overgive mig og give grøden en klat syltetøj - bare for hyggens skyld

Anmeld

28. februar 2008

Mikkelmusen

vi laver havregrød af 1 dl. vand og 2 gryn. Og så putter vi æblemos i. Ingen smør og mme for det kan hun ikke li... Ja man er vel en kræsen lille dame. Hun vil heller ikke drikke mælk til. Så hun får vand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.