pizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Anonym trådstarter

Hej Baby.

jeg er virkelig nede lige pt vil gerne tabe mig en 4-5 kg

men de sidste par uger har vi godt nok leved for godt. jeg har ikke taget på og dyrker da statig gå ture

de sidste to dage har vi ikke haft mulighed for at spise middagsmad/ morgenmad

igår blev det kun til morgenmad og aftensmad og idag kun til frokost og aftensmad

idag fik jeg muslii med vanilje yogurt. og til aften en pizza pizzaria.. men jeg har det virkelig dårlig over jeg åd en hel pizza .. jeg var bare så sulten.. der var ingen ost på men skinke og tomatsovs og det var fuldkornsbund. og nu har jeg mega lyst til en is.. vi har intet frugt hjemme da vi skal havde handlet ind... men hvor meget feder sådan en fætter ?? har lyst til at gemme mig langt væk!!

jeg plejre altid og kunne spise en hel så det er ikke det men det at jeg gør det når jeg vil tabe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Lone Jakobsen

bare rolig, du er ikke alene.

jeg har flere gange prøvet at smide et par kilo. motivationen er høj i starten, men efter et par uger mister jeg gnisten og falder tilbage i gammel (u)vane.

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

bare rolig, du er ikke alene.

jeg har flere gange prøvet at smide et par kilo. motivationen er høj i starten, men efter et par uger mister jeg gnisten og falder tilbage i gammel (u)vane.

jeg er ikke overvægtig men har bare nogle håndtag der chikanerer.. og føler mig bare så argg hvorfor har jeg sådan en god appeltit

Anmeld

14. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

jeg er ikke overvægtig men har bare nogle håndtag der chikanerer.. og føler mig bare så argg hvorfor har jeg sådan en god appeltit

jeg er heller ikke overvægtig, men er lidt for rund om maven. jeg har en meget stor trang til søde sager.

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jeg er heller ikke overvægtig, men er lidt for rund om maven. jeg har en meget stor trang til søde sager.

kender jeg godt har mega lyst til en is

Anmeld

14. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

kender jeg godt har mega lyst til en is

for mig er det næsten alt der kan friste.... chokolade, kage eller en skrive grovbrød med nutella.

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

for mig er det næsten alt der kan friste.... chokolade, kage eller en skrive grovbrød med nutella.

ja kender det alt for godt

Anmeld

14. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

ja kender det alt for godt

altid rart med en der ved hvordan man har det

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

altid rart med en der ved hvordan man har det

og sommetider kan jeg finde på at gå i meget dårlig vejre bare fordi jeg har lyst til noget  haha

Anmeld

14. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

og sommetider kan jeg finde på at gå i meget dårlig vejre bare fordi jeg har lyst til noget  haha

åh ja jeg prøver virkelig kun at handle ind 2 gange om ugen for ellers skal jeg lige ha noget sødt

men ellers har vi (desværre) altid hjemis i fryseren. eller nutalla i skabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.