Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
modesty skriver: Hvis jeg var dig ville jeg ringe til vagtlægen. Du skal ikke gå og vente til i morgen hvis du har ondt.
Hvis jeg var dig ville jeg ringe til vagtlægen. Du skal ikke gå og vente til i morgen hvis du har ondt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det burde næsten ikke kunne lade sig gøre, for jeg har blødt så meget så den næsten selv har trukket sig ud når jeg tisser..
Det burde næsten ikke kunne lade sig gøre, for jeg har blødt så meget så den næsten selv har trukket sig ud når jeg tisser..
de kan sgu godt gemme sig i din livmoder hvis du har fået skubbet en op med en anden
henh01 skriver: de kan sgu godt gemme sig i din livmoder hvis du har fået skubbet en op med en anden
Anonym skriver: oh shit.. Nu er jeg endnu mere nervøs!! burde jeg ringe til vagtlægen nu, eller skal jeg vente til i morgen
oh shit.. Nu er jeg endnu mere nervøs!! burde jeg ringe til vagtlægen nu, eller skal jeg vente til i morgen
hvis du har ondt ville jeg ringe nu
Jeg ville ringe til læge vagten med det samme. for at det ikke er noget alvorligt..
Kommer du med update?
hvordan går det? kom du til lægen?
nu bliver jeg da lidt nervøs for om alt erokay med dig nu du ikke svare
Ja jeg bliver da også lidt nervøs nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128