Øv - råmælk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Madam Blå

Et lidt pinligt spørgsmål.. Jeg regnede med, at jeg slap for at have lækkende bryster, da jeg døjer med så meget andet.. Til min store ærgelse vågner jeg op efter en lille lur på sofaen og der er klamt stads på mit bryst.. Især det ene kan jeg presse en del stads ud af.

Mit spørgsmål er til jer, der også lækker lidt - er man nødt til at bruge amme-indlæg? Jeg ville blive SÅ flov, hvis jeg pludselig stod i køen i fakta, med våde pletter på brysterne..

I kan desværre ikke svare ano, da jeg ikke er plus medlem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Muhmi

Jeg ville bruge amme-indlæg hvis det var mig... Men er det kun når du klemmer "stads" ud? Eller siver det ligeså stille?

Anmeld

14. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Madam Blå skriver:

Et lidt pinligt spørgsmål.. Jeg regnede med, at jeg slap for at have lækkende bryster, da jeg døjer med så meget andet.. Til min store ærgelse vågner jeg op efter en lille lur på sofaen og der er klamt stads på mit bryst.. Især det ene kan jeg presse en del stads ud af.

Mit spørgsmål er til jer, der også lækker lidt - er man nødt til at bruge amme-indlæg? Jeg ville blive SÅ flov, hvis jeg pludselig stod i køen i fakta, med våde pletter på brysterne..

Jeg ville bruge ammeindlæg. Er ikke nået dertil endnu, men har overvejet at købe til den dag jeg begynder at lække, hehe.  

Men har læst at man absolut ikke må trykke det ud, da det stimulerer dannelsen af mere råmælk, og det er der jo ingen grund til 

Anmeld

14. august 2011

ano14316

Madam Blå skriver:

jeg kan også lække lidt engang imellem, men jeg bruger kun indlæg, hvis jeg har en meget tynd bh på ala sportsbh ellers må jeg indrømme at jeg lader bh'en tage det..

Anmeld

14. august 2011

SjeBets

jeg gik med ammeindlæg da jeg ventede nummer to, de sidste 2-3 mdr., fordi det rendte bare også fra mig hele tiden og det spændte ... det var så træls... ved den første var der ikke noget før jeg fik bette fisen ... 

Anmeld

14. august 2011

Madam Blå

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ville bruge ammeindlæg. Er ikke nået dertil endnu, men har overvejet at købe til den dag jeg begynder at lække, hehe.  

Men har læst at man absolut ikke må trykke det ud, da det stimulerer dannelsen af mere råmælk, og det er der jo ingen grund til 

Overvejer også stærkt at købe det.. Bruger tynde bh'er uden væg, så er mega bange for at det kan ses

Så lader jeg da for guds skyld være med at trykke det ud! Der behøver aldeles ikke komme mere ud før om 12 ugers tid!

Anmeld

14. august 2011

Madam Blå

ano14316 skriver:

jeg kan også lække lidt engang imellem, men jeg bruger kun indlæg, hvis jeg har en meget tynd bh på ala sportsbh ellers må jeg indrømme at jeg lader bh'en tage det..

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene om det Tror jeg må købe amme-indlæg. Bruger nemlig de tynde bh'er.

Tak for dit svar!

Anmeld

14. august 2011

ano14316

Madam Blå skriver:

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene om det Tror jeg må købe amme-indlæg. Bruger nemlig de tynde bh'er.

Tak for dit svar!

Så vil jeg lige anbefale dig ikke at være doven ligesom jeg var, da jeg skulle købe og bare købe nogen billige i supermarkedet.. de klør i hvertfald dem jeg har købt

Jeg er blevet anbefalet dem her http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=2850

Anmeld

14. august 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Jeg lækker også med jævne mellemrum. Men jeg har ikke købt ammeindlæg, fordi jeg bruger bher med puder i. Ellers sidder babs og nutte ikke så pænt. Haha. Men hvis ikke jeg brugte dem ville jeg nok købe indlæg :-)

Anmeld

14. august 2011

Madam Blå

SjeBets skriver:

jeg gik med ammeindlæg da jeg ventede nummer to, de sidste 2-3 mdr., fordi det rendte bare også fra mig hele tiden og det spændte ... det var så træls... ved den første var der ikke noget før jeg fik bette fisen ... 

Øv hvor træls for dig!

Jeg synes ikke det har spændt, overhovedet.. Nu er det ene bryst næsten blødt igen, efter det er begyndt at væske. Men tror bare jeg må få fat på nogle amme-indlæg

Tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.