Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger så klør det helt vanvittig på min mave og bryster
Er det normalt så tidligt i graviditeten eller i det hele taget???
Jeg er præcis 8+2 idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg smører mig ind morgen og aften og har meget blød hud i forvejen, så det er ikke tør hud
Anonym skriver: Som overskriften siger så klør det helt vanvittig på min mave og bryster Er det normalt så tidligt i graviditeten eller i det hele taget??? Jeg er præcis 8+2 idag
min mave og bryster kløede også VILDT meget i starten... Synes det var meget underligt da maven jo ikke var vokset
Men jeg købte en maveolie fra Matas og efter et par dage med den morgen og aften gik det over
Tror jeg hopper i matas som det første imorgen så...Har helt kriller over at det klør så meget
Tak for tippet
Ingen rødme, kun kløe
Anonym skriver: Tror jeg hopper i matas som det første imorgen så...Har helt kriller over at det klør så meget Tak for tippet
Synes jeg du skal gøre... den hedder mor og barn mave olie...
Ved selvfølgeligt ikke om det var et tilfælde at det stoppede med at klø eller om det rent faktisk var olien... Men man bliver sindsyg af det så det er da et forsøg vær
Nina1988 skriver: Synes jeg du skal gøre... den hedder mor og barn mave olie... Ved selvfølgeligt ikke om det var et tilfælde at det stoppede med at klø eller om det rent faktisk var olien... Men man bliver sindsyg af det så det er da et forsøg vær
Jeg vil gøre alt for at få det væk Jeg undrer mig også over at det klør, det må være homonelt eller noget, fordi maven er ikke vokset endnu, brysterne er dog, men det er slet ikke så meget...
Åh ja, det kan jeg godt huske! Jeg brugte, og bruger stadig mandelolie Det hjælper en hel del!
Ellers er jeg begyndt at bruge after-sun, når jeg ikke længere kan holde ud, at det klør så meget.. Det virker jo kølende, så det lindrer en smule
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128