Hjælp søges Skal mine bonus have deres egnet fælles vær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
13 svar
1 synes godt om
14. august 2011

charlottemor3

Hej vil lige høre om der er nogen herinde som ved lidt om dette sagen er det jeg har en kæresten som har 2 børn fra tidligere og jeg selv har 3 børn vi står så og skal flytte sammen i næste mdr da vi ikke lige har råd til noget nyt har vi valgt at flytte ind hos mig og så har vi en køjeseng til pigerne og de deler så værelse og vores store drenge deler mangler bare lige en køjeseng til dem og min lille søn har så i værelse ved siden af os. Min kærestes eks har lige fra starten af været efter os hun sidder hele tiden og finder på nye ting hun kan brokke sig over føler vi der er noget i vejen hele tiden de har været i statsamt og få fast sat samvær. Jeg er ved at få spat over hende og tænker er der ikke noget man kan gøre så hun kan passe sig selv med hvad der sker når faren har dem nu idag da de er blevet afleveret skriver hun kort tid efter at få har fået afvide at børnene ikke har deres eget fælles værelse og det vil hun have at de skal have og at min eks skulle passe på han ikke træder forkert hvad hun mener ved vi ikke så er mit ? Skal de have det de deler jo værelse med mine børn vi har ik mulighed for at finde et større vi bor nu i en fem værelses håber nogle kan hjælp lidt hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Emily2012<3

charlottemor3 skriver:

Hej vil lige høre om der er nogen herinde som ved lidt om dette sagen er det jeg har en kæresten som har 2 børn fra tidligere og jeg selv har 3 børn vi står så og skal flytte sammen i næste mdr da vi ikke lige har råd til noget nyt har vi valgt at flytte ind hos mig og så har vi en køjeseng til pigerne og de deler så værelse og vores store drenge deler mangler bare lige en køjeseng til dem og min lille søn har så i værelse ved siden af os. Min kærestes eks har lige fra starten af været efter os hun sidder hele tiden og finder på nye ting hun kan brokke sig over føler vi der er noget i vejen hele tiden de har været i statsamt og få fast sat samvær. Jeg er ved at få spat over hende og tænker er der ikke noget man kan gøre så hun kan passe sig selv med hvad der sker når faren har dem nu idag da de er blevet afleveret skriver hun kort tid efter at få har fået afvide at børnene ikke har deres eget fælles værelse og det vil hun have at de skal have og at min eks skulle passe på han ikke træder forkert hvad hun mener ved vi ikke så er mit ? Skal de have det de deler jo værelse med mine børn vi har ik mulighed for at finde et større vi bor nu i en fem værelses håber nogle kan hjælp lidt hilsen charlotte

Hun må da vist slet ikke blande sig i sådan nogle små ting.

Min kærestes børn har da også følles værelse, og bare de har en seng at sove i og de har hvad de skal bruge, så synes jeg da bestemt bare hun skal blande sig udenom.

Kunne da forstå hvis børnene klagede sig til hende at de ikke fik mad eller andet, men når dette ikke er tilfældet så synes jeg da bare i skal være ligeglade med hvad hun siger..

Og forresten så er det jo også blevet fastlagt med samværd.. 

Håber i får det fantastisk når i flytter sammen..

Anmeld

14. august 2011

Tvillingemor80

Jeg har været dele barn siden jeg var 3 år har ALDRIG haft mit eget værelse.. Det på trods af min far ikke havde andre børn .. Enten sov vi alle i stuen på madresser og så film, eller jeg sov i min fars soveværelse og han tog sofaen, eller vi sov i hans studio.. Kan VIRKELIG ikke se problemet.. Medmindre det en 7/7 ordning, hvor børnene har brug for deres lidt mere personlige sted.. Jeg har altid synes det var møg hyggeligt at komme på besøg og overnatte lidt hist og pist og se film og bare holde weekend.. Min mors x havde også børn , når de var på besøg sov de på vores værelser eller i stuen ..

så synes hun skal trække vejret laaaaaaaaaangt ned i maven hende moren ..

Anmeld

14. august 2011

Michelle88

jeg kan ikke se at der er noget galt i at de deler værelse.. men tror også at om de så havde et værelse hver. ville hun finde noget anden at brokke sig over..

Anmeld

14. august 2011

Nessie

Nej, det lyder da som en fin løsning, I har fundet, og hvis børnene synes det er ok, skal hun slet ikke blande sig. Man kan jo ikke forvente at have sit eget værelse, når der er så mange at deles om pladsen med, og med pigerne i et værelse, og drengene i et andet, så lyder det da lidt hyggeligt

Anmeld

14. august 2011

Charlotte Wberg

Det er ikke noget hun bestemmer, men kan godt forstå at man vil have "sit eget" når man er der... Min store datter er også dele barn, og kommer hos sin far hver anden weekend.. Det er således at alt hvad hun får af ham og hans familie, helst skal have plads hos ham... Hun er indlogeret på sin 5 årig lillebrors værelse hvor hun har en høj seng og pladsen under den... Men det er meget nemt for ham at tage hendes ting og spise hendes guf når hun har noget, så kan sagtens følge hende i at det er irriterende, ligesom da hun indtil fornyelig skulle i seng samme tid som ham, da han ikke skal vækkes når hun skal i seng. Tja jeg kan jo så godt forstå at hun lidt mister lysten til en hel weekend hos dem, men at påkræve hvordan og ledes det skal foregå synes jeg ikke man kan...

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

hun kan faktisk slet ikke blande sig..

jeg har selv delebarn, og så længe mit barn ikke bliver mishandlet, og det får sin mad, så kan jeg blande mig fuldstændig udenom..

Jeg ved at min søn ikke har et værelse hos sin far lige pt. fordi at han venter på en større lejlighed, men om han sover i køkkenet på badeværelset eller whatever er ikke min sag så længe han ikke lider nogen nød, og det gør han ikke..

jeg synes det lyder som om i har fundet en fin løsning på pladsproblemet, for det er altså ikke altid let at få til at gå op.. og kan faktisk godt forstå at i har valgt at have pigerne på et værelse og drengene på et andet, det er da ganske normalt at man deler det op på den måde.. på den måde får de sikekrt også et bedre bånd som søskende.. (altså hvis de godt nok er delt op så en af pigerne er din og en af dem er hans, så i har en af hver begge to)

Anmeld

16. august 2011

charlottemor3

Michelle88 skriver:

jeg kan ikke se at der er noget galt i at de deler værelse.. men tror også at om de så havde et værelse hver. ville hun finde noget anden at brokke sig over..

tror jeg desværre osse men det er hårdt

Anmeld

16. august 2011

charlottemor3

Charlotte Wberg skriver:

Det er ikke noget hun bestemmer, men kan godt forstå at man vil have "sit eget" når man er der... Min store datter er også dele barn, og kommer hos sin far hver anden weekend.. Det er således at alt hvad hun får af ham og hans familie, helst skal have plads hos ham... Hun er indlogeret på sin 5 årig lillebrors værelse hvor hun har en høj seng og pladsen under den... Men det er meget nemt for ham at tage hendes ting og spise hendes guf når hun har noget, så kan sagtens følge hende i at det er irriterende, ligesom da hun indtil fornyelig skulle i seng samme tid som ham, da han ikke skal vækkes når hun skal i seng. Tja jeg kan jo så godt forstå at hun lidt mister lysten til en hel weekend hos dem, men at påkræve hvordan og ledes det skal foregå synes jeg ikke man kan...

ja kan godt forestå det med din datter nej jeg synes hellere ikke man kan blande sig hvordan det foregår hos den anden så længe børnene har det godt

og han x siger selv til ham at han ikke skal blande sig i hvad der sker hos hende men hun kan åbenbart ikke selv finde ud af det

Anmeld

16. august 2011

Mi

Hun kan/skal ikke blande sig i om de skal dele værelse. De er jo heller ikke de eneste i familien som deler værelse, det gør dine drenge og din kæreste og dig jo også. Lyder som en fin løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.