Jeg kan se, at der er mange indlæg, der minder om følgende indlæg, men ingen der er identiske, selvølgelig, så her kommer min version!
Den skønne Helena er lige lidt over 2 måneder gammel. Hun er glad og god i størrelsen. Bliver ammet fuldt ud og er god til at sove om natten, meeeeeen vi har godt nok en underlig dag sammen. Hun vågner ca kl 6 og bliver ammet der og sover lidt videre. Jeg tager hende op, når hun vågner ca kl 7.30 og hun får en tår mere. Derefter bliver hun vasket og skiftet og ligger og hygger lidt sammen med mig, inden hun får mere at spise og kommer i liften at sove. Hun sover 1-2,5 timer og derefter kan jeg simpelthen ikke få hende til at sove en god lur igen. Klokken er jo kun 11-12. I dag har hun ligget vågen i 3 timer. Jeg ammer hende, når hun vågner og inden jeg synes, at det er ved at være sengetid igen. Men hun er uenig, spiser lidt og tager en nap på 5 min, hvorefter hun er klar igen til løjer.... sådan fortsætter hele vores dag, og den er laaaang. Hun vil nemlig heller ikke lægge sig til at sove om aftenen. Først ved 22.30 falder hun i søvn.
Hvordan i alverden får jeg hende til at sove nogle gode lure? Hun er mæt og træt, men hun sover alligevel kun 5-20 min. Øv! Jeg ville også sådan ønske, at jeg snart kunne få hende puttet til natten ved 20 tiden. Hjælp mig!!! Hun ligner bestemt ikke sine brødre på de punkter.
Hvad gør jeg lige?
Anmeld