Motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange minutter / timer om dagen dyrker du motion???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.489 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

twinboys

Hvor mange minutter / timer om dagen dyrker du motion??? Husk motion er også en god gåtur eller cykeltur til og fra job...

Jeg dyrker en time om dagen på snit, nogle gange mere, andre gange mindre...

Går i motionscenteret helst 4 gange i ugen...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

miver

Går til boksing to gange om ugen i 1,5 timen hvor der bare er fuld knald på fra man kommer til man går , men det er kanont sjovt
Ellers bliver det ikke til meget synes det er svært når børn og mand osse går til noget ,at få det hele til at passe sammen
knus Mie

Anmeld

7. januar 2009

Diana...

Lige nu er det 0-30 min for det svinger lidt alt efter hvordan jeg har det med min store mave da jeg har lidt svært ved at gå efter hånden

Men da jeg ikke var gravid var det min. 30 min om dagen.

Knus Diana 35+3

Anmeld

7. januar 2009

Marie;-)

Løber ml. 100 og 150 km om måneden.

Anmeld

7. januar 2009

LotteN

lige pt sider jeg med en forstuvet fod, så det er ikke ret meget det bliver til

Men når den er klar igen(forhåbentlig emget snart) hedder det løb 2. anden dag/3 gange om ugen og 2 timers floorball og nogle trilleture med barnevgnen!!

Anmeld

7. januar 2009

mette moren

jeg har svaret 30 til 45 min... dyrker ikk direkte motion, men går meget i løbet af en dag... kan godt ha svært ved at holde mig i ro længere tid af gangen..

Anmeld

7. januar 2009

Christinahr

Jeg er pt i uge 35 og det har sat sine spor, så tror kun det er mellem 30-45 min om dagen. Vi har ikke bil så jeg sykler alle steder. Derudover går jeg til svømning

Når jeg er i normal tilstand spiller jeg fodbold et par gange om ugen og håndbold et par gange om ugen i vinterhalvåret. Derudover går jeg til gymnastik og svømning med den lille. Om det er direkte motion ved jeg nu ikke, men jeg er da i gang.

Anmeld

7. januar 2009

Nadi

Jeg dyrker ikke desideret motion, men både rengøring, trapper op til 2. sal, gå tur over til p-plad og alm gang ned af gågaden tæller med.

Men jeg skal til at løbe, så håber at kunne få minut tallet op på lidt mere

-Nadia

Anmeld

7. januar 2009

lonemus

Som det ser ud nu, max. 30 minutter...men det er altså almindelig husligt arbejde osv. Så det er jo ikke decideret motion..men det skal der laves om på nu

Lone

Anmeld

7. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Jeg har svaret 45-1time dagelig.. Lucas og jeg går ca 6km flere ganger om ugen(Lucas i vognene da).. Så har jeg rideundervisning så ofte jeg kan, pyha det er hårdt,men utrolig sjovt..

Å i morgen skal jeg ud å købe mig en babyjogger, så jeg kan starte med å løpe i gjen..

MVH Linda...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.