SØGER : Jeans/bukser fra H & M mama, str 36.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.320 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Mivsen

Hej..

Jeg søger nogle ventebukser/jeans str 36 fra H & M mama..

Skriv hvis du har nogle du vil sælge, de skal bare være i ordentlig stand, ingen huller osv..

God søndag!

Mia..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Victoriasmor88

Mivsen skriver:

Hej..

Jeg søger nogle ventebukser/jeans str 36 fra H & M mama..

Skriv hvis du har nogle du vil sælge, de skal bare være i ordentlig stand, ingen huller osv..

God søndag!

Mia..

Hej Hej.. Jeg har et par jeans fra HM - mama liggende. kommer ikke i dem igen lige med det samme da jeg fødte for 2 uger siden, og de har været brugt i 2 mdr ialt. ingen tegn på slid eller noget.   Hvad er du interesseret i at give. Mvh

Anmeld

14. august 2011

Mivsen

Prinsesse2ben skriver:

Hej Hej.. Jeg har et par jeans fra HM - mama liggende. kommer ikke i dem igen lige med det samme da jeg fødte for 2 uger siden, og de har været brugt i 2 mdr ialt. ingen tegn på slid eller noget.   Hvad er du interesseret i at give. Mvh

Lækkert, har du et billed?

Hvad er nypris?

Anmeld

14. august 2011

Victoriasmor88

Mivsen skriver:

Lækkert, har du et billed?

Hvad er nypris?

Jeg sidder lige med et stk baby på armen Men når jeg lige får hænderne fri skal jeg nok tage et billede, de er bare alm mørke jeans, og har kostet 349 kr fra start. 

Anmeld

14. august 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har en posefuld ventetøj jeg bare skal af med.Du må få det hele for 200 kr. Jeg bruger normalt str. 36,og da mange af bukserne er lagt op svarer de til en str. 36.

https://picasaweb.google.com/111210152715086800028/VentetJ?authkey=Gv1sRgCMr9ndOawuqIRw#

Anmeld

14. august 2011

Mivsen

Prinsesse2ben skriver:

Jeg sidder lige med et stk baby på armen Men når jeg lige får hænderne fri skal jeg nok tage et billede, de er bare alm mørke jeans, og har kostet 349 kr fra start. 

Super, skal nok holde øje herinde..

Havde du tænkte dig en bestemt pris? Er så dårlig til at byde...

Anmeld

14. august 2011

Victoriasmor88

Mivsen skriver:

Super, skal nok holde øje herinde..

Havde du tænkte dig en bestemt pris? Er så dårlig til at byde...

Jeg havde nok tænkt en 100 pp Jeg har også et par andre lækre bukser der kun er brugt en gang, de er så i Small fra Mamalicious, det er bare ikke Jeans, men mere hyggebukser, kom til at købe dem en uge før jeg fødte  dem må du gerne få med for 50 kr hvis det selvfølgelig har interesse.. Smutter op og tager et billede nu

Anmeld

14. august 2011

Victoriasmor88

Prinsesse2ben skriver:

Jeg havde nok tænkt en 100 pp Jeg har også et par andre lækre bukser der kun er brugt en gang, de er så i Small fra Mamalicious, det er bare ikke Jeans, men mere hyggebukser, kom til at købe dem en uge før jeg fødte  dem må du gerne få med for 50 kr hvis det selvfølgelig har interesse.. Smutter op og tager et billede nu

Så er der billeder af bukser  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2011

Victoriasmor88

Var det noget ?  

Anmeld

18. august 2011

nevfaniel

jeg har også en del ventebukser sm stort set er ubrugte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.