Nå.. så er det vidst på tide og vise fanen herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Heidi.

Hej Piger..

UNDSKYLD min manglende tilstedeværelse herinde..Har dog skrevet meget inde på ordet er frit..

Det går rigtig godt her.. Frederikke skal starte i skole til sommer, og hun begynder i Sfo her den 1. maj. Hun bliver bare så stor, og det er ikke til og fatte. Hun har fået en Nintendo i julegave og den spiller hun løs på.. Hun er nu 5½ år gammel, men virker virkelig som en stor pige nu syntes jeg.

Phillipa skal jo så starte i børnehave her den 1. maj, men allerede nu er hun i mini børnehave,m de har nemlig aldersopdelt børnene nede i vores institution, hvilket egentlig er en udemærket beslutning. Så Phillipa er også pludselig blevet stor. Hun taler rigtig godt, og er også vældig fræk. Hun tager flot ved lære af sin storesøster med hensyn til hvordan man ikke skal opføre sig

Med hensyn til mig, ja så er jeg jo så snart færdig med min uddannelse, i uge 7 skal jeg til min første eksamen. Og detefter jeg jeg så skrive mit afsluttende projekt, som skal omhandle Demens(magtanvendelse). For tiden er jeg i praktik på en skærmet enhed, og det er virkelig noget af en udfordring. Jeg har selv valgt at komme til og være der da jeg gerne ville have det med i rygsækken, Det er nemlig sådan at når man arbejder med demente, så kan man det eller også så kan man det ikke, og det er en vældig god ide og finde ud af det inden man skal ud i vrikeligheden. Jeg må så tilstå, at det bestemt ikke er det jeg skal fremafrettet. Men så er det også sådan at jeg har fået job. Jeg skal starte der hvor jeg var i min 1. praktik. Det gør jeg så dagen efter at jeg er uddannet. Og jeg er færdig den 13 Marts... Tiden er gået hurtigt, jeg syntes lige jeg er startet på uddannelsen..

Men hensynt til min angst, så mærker jeg ikke meget til den. Jeg er for længst afsluttet med den kognitive adfærdsteapi jeg gik til, den blev afsluttet i Maj, så det er jo dejligt. Jeg kan dog godt mærke det i stressede perioder at mit liv, og til fremlæggelser osv.. Men det er ikke længere noget der hæmmer mig.

Så er vi nået dertil hvor vi overvejer nummer 3. Den eneste grund til ikke og komme igang nu er at vi kun har en 3V lejlighed, som vi ikke kan komme af med i disse pengekrise tider..

Jeg håber i alle har det godt og vil være mere synlig herinde i 2009.

Kæmpe kram

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Stumpen

Hej Heidi..

Altså vi herinde på aug06 kan jo ikke bruge til noget at du er på OEF.. Ej spøg til side, der skal være tid til det hele ;O)

Jeg synes godt nok det er tidligt det bette pus skal i børnehave, er du vimmer mand.. Mathilde skal først til august, jeg ville nu ønske at det først var til sep pga. sommerferie...

Lækkert at du har fået arbejde, inden for hvad område er det??

Surt at det er pladsen der skal bestemme om I skal have en mere, men husk nu at mens du er gravid fylder den kun i din mave og det 1. år af dets liv er det også begrænset hvor meget plads den tager, så måske, men ingen kan desværre fortælle hvor længe denne krise skal varer og hvor længe bankerne vil gå med livrem og sele...
Men dejligt at høre fra dig igen..
Qnus Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.