Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke en hård omgang
Men hun er en skøn, smuk lille pige
Håber du snart er ovenpå igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Taniakb skriver: Som overskriften siger så blev det endelig min tur ..Havde en grov omgang .. Veer i to dage, og endte faktisk med at min livmoder gik i krampe, så jeg bare havde konstant ondt .. Det træk virkelig ud og da jeg endelig fik presse veer, pressede jeg i en time - til halvanden, så prøvede de med sugekop, gik heller ik.. Og endte i akut kejsersnit .. Hun havde vejrtrækningsproplemer og blev med det samme indlagt på børneafd, men viste sig heldigvis bare for at være stress.. Men nu er hun ude og nyder hende .. Hun er så nem og ha med at gøre, nu er det bare mig der ska ovenpå.. Tager desværre sin tid..FB må komme senere Lige et par billeder af vidunderet ..
Som overskriften siger så blev det endelig min tur ..Havde en grov omgang .. Veer i to dage, og endte faktisk med at min livmoder gik i krampe, så jeg bare havde konstant ondt .. Det træk virkelig ud og da jeg endelig fik presse veer, pressede jeg i en time - til halvanden, så prøvede de med sugekop, gik heller ik.. Og endte i akut kejsersnit .. Hun havde vejrtrækningsproplemer og blev med det samme indlagt på børneafd, men viste sig heldigvis bare for at være stress.. Men nu er hun ude og nyder hende .. Hun er så nem og ha med at gøre, nu er det bare mig der ska ovenpå.. Tager desværre sin tid..FB må komme senere Lige et par billeder af vidunderet ..
Stort tillykke med hende Hvor er hun dog skøn
Mange gange tillykke, lyder som om du har været igennem en del, så dejligt at hun nu kan nydes fuldt ud
Puha, det var noget af en omgang du har været igennem! Håber du er ok, og får snakket episoden igennem!
Men nøj en smuksak I har lavet der! Hende kan I roligt være meget stolte af!!
Hejsa og stort tillykke til dig og din familie med den bette Hun ser virkelig Dejlig ud.. Det lyder godt nok til af have været en hård omgang for dig pyhaa men godt i alle har det godt nu
Stort tillykke med hende Hvor er hun bare smuk!
Håber du kommer dig hurtigt efter den hårde omgang.
Endnu engang tillykke
Kæmpe tillykke med prinsessen Hvor er hun bare fin og lille
Stort tillykke med prinsessen Hun er bare så fin, men hvor er det dog ærgeligt at du fik sådan en hård fødsel Håber snart du er på toppen igen
Stort tillykke med den smukke smukke pige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128