Bange uge8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Anonym trådstarter

Synes jeg er enormt bange i disse dage. Er så bange for at mit foster er dødt...Grunden til disse tanker er

1. Sidst jeg var gravid døde forstret i 8 uge og det blev først opdaget til nakkefoldsscanningen

2. I starten af graviditeten (denne) havde jeg enormt mange tegn såsom kvalme, ømme bryster, træthed osv

3. Nu er det hele væk. Mine bryster er stadig ømme, men langtfra hvad de har været.

2. Ingen kvalme

3. Synes ikke maven vokser

4. Det eneste der er tilbage er at jeg har stræklignende smerter i underlivet og maven og brysterne klør.

Er  der andre der har oplevet at alle symptomer forsvinder fra den ene til den anden dag? Det kan godt være at det er mig der overreagerer, er bare så nervøs og der er bare SÅ lang tid til nakkefoldsscanningen (20 sep)

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Synes jeg er enormt bange i disse dage. Er så bange for at mit foster er dødt...Grunden til disse tanker er

1. Sidst jeg var gravid døde forstret i 8 uge og det blev først opdaget til nakkefoldsscanningen

2. I starten af graviditeten (denne) havde jeg enormt mange tegn såsom kvalme, ømme bryster, træthed osv

3. Nu er det hele væk. Mine bryster er stadig ømme, men langtfra hvad de har været.

2. Ingen kvalme

3. Synes ikke maven vokser

4. Det eneste der er tilbage er at jeg har stræklignende smerter i underlivet og maven og brysterne klør.

Er  der andre der har oplevet at alle symptomer forsvinder fra den ene til den anden dag? Det kan godt være at det er mig der overreagerer, er bare så nervøs og der er bare SÅ lang tid til nakkefoldsscanningen (20 sep)

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej...

hvis det var mig og jeg var så nervør så ville jeg tage til en trygheds scanning såå hurtigt som muligt så du kan slappe lidt af..

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Min læge vil ikke sende mig afsted da han mener der ikke er nogen grund til det...Er dog ude i at betale det selv da jeg ikke kan holde det ud

Anmeld

14. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Min læge vil ikke sende mig afsted da han mener der ikke er nogen grund til det...Er dog ude i at betale det selv da jeg ikke kan holde det ud

så havde jeg selv betalt.. for der er ikk noget værre end at gå og være såå nervøs..

Anmeld

14. august 2011

kekp

Jeg ville også helt sikkert betale mig fra en tryghedsscanning, så du kan få lidt ro på.

Det skal så også siges at mine symptomer også forsvandt meget lige pludseligt, så det behøver slet ikke at være et dårligt tegn, jeg er gravid i uge 16 nu

Men ring da imorgen og bestil en tid, så kan du også få den lille blyp at se

Anmeld

14. august 2011

Ildmyren

Enig - få en selvbetalt tryghedsscanning. Mine symptomer som kvalme etc. forsvandt langsomt fra 9. uge - bortset fra ømme bryster, og jeg var også nervøs. Vi fik en tryghedsscanning og det lille hjerteblink fjernede nervøsiteten frem til nakkefoldsscanningen. Og jeg er også i 16. uge nu - og er i øvrigt mere eller mindre først begyndt at vokse fra 13. uge

Anmeld

14. august 2011

LotteN

Jeg kender det alt for godt.

Jeg er selv 8 uger henne.
Jeg var 5-6 uger henne sidst da fosteret gik til og aborterede i 11. uge. Så jeg går med de samme tanker som dig hele tiden - går jeg mon rundt med et dødt foster inden i mig.. Jeg synes også deter utrolig hårdt og går også tit ud over familien.

Jeg skal til lægen imorgen, så der vil jeg ligefortælle hvordan jeg har det psykisk og se om min læge vil sende mig til tryghedsscanning...
Håber du finder ro

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svarene, det er rart at høre at jeg ikke er den eneste der har det på den måde.

Jeg tror også jeg prøver NDNU engang at kontakte min læge imorgen ofr at høre om han ikke nok vil sende mig til en tryghedsscanning og hvis ikke, ja, så bestiller jeg tid hos en privat klinik.

Synes det er forfærdeligt at have det på denne måde....

Endnu engang tusind tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.