Mette88 skriver:
hvornår plejde din datter at få formiddagsluren? kl.10.00 eller helt fra morgen af.. min datter hun skal køres frem og tilbage i barnevognen, hun har jo også andre børn hun skal tænke på, men ja når hun kommer hjem er hun total kvæstet og jeg ved jo selv hvor træt hun er lige fra morgen af og hen på eftermiddagen..
Ja det er desværre en af ulemperne ved dp

hun er nødt til at putte hende.....min datter nærvær puttet ca. 9.30 og sov så ca. En time og igen en times tidbved 13.30/14.00 tiden. I starten kørte jeg hende også eller vuggestuen gjorde, men så var det nok bare at være i nærheden og så gå frem og tilbage før hun sov. Det må dp også gøre så hun også kan passe de andre. Ellers må hun putte din datter til sidst og så tage den tid det tager. Når din datter forstår at I mener det vil hun falde til ro. Men det nytter altså ikke at gi op for tidligt og blive irriteret. Det kan din datter jo også mærke og så kan hun jo slet ikke sove

nogle børn har sværere ved t falde i søvn eller overgive sig til søvnen....men brug for en formiddagslur har hun altså!
Anmeld