Endelig halvvejs:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Vivian87

Weee, så ramte vi endelig de magiske 20 uger Og jeg er halvvejs

Desværre kan det ikke ses endnu overhovedet da jeg er meget overvægtig, og jordemoren mener ikke det kommer til at ku ses før om 10 ugers tid, men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved på nuværende tidspunkt

Skal til MD skanning imorgen! Men er egentlig ikke nervøs, for lillepigen er blevet skannet så meget efterhånden, og blodtilstrømning til de vitale organer samt hjerte og hjerne er også blevet tjekket flere gange... meen lidt nervøs er man vel altid for at få dårlige nyheder

Ville ikke noget særligt med det her indlæg, bare dele med jer at jeg ENDELIG er halvvejs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

bobbles

Vivian87 skriver:

Desværre kan det ikke ses endnu overhovedet da jeg er meget overvægtig, og jordemoren mener ikke det kommer til at ku ses før om 10 ugers tid, men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved på nuværende tidspunkt

Skal til MD skanning imorgen! Men er egentlig ikke nervøs, for lillepigen er blevet skannet så meget efterhånden, og blodtilstrømning til de vitale organer samt hjerte og hjerne er også blevet tjekket flere gange... meen lidt nervøs er man vel altid for at få dårlige nyheder

Ville ikke noget særligt med det her indlæg, bare dele med jer at jeg ENDELIG er halvvejs

jeg er også overvægtig og man kunne sagtens se på mig jeg var gravid da jeg var i ca uge 22 der var det meget tydeligt..

Anmeld

14. august 2011

Louiiiise

Åh. Tillykke med at du er så langt i gravidteten.

Jeg er også halvvejs i næste uge Tiden er gået sååå hurtig

Anmeld

14. august 2011

Nessie

Tillykke med halvvejen

Anmeld

14. august 2011

Leonora25

Jubii  Tillykke! Det er så skønt når man når halvvejs!! Jeg syntes tiden gik langsomt de første uger, men det er lige som om at når man når halvvejs SÅ går det stærkt

Anmeld

14. august 2011

Vivian87

Frøken Christiansen skriver:

jeg er også overvægtig og man kunne sagtens se på mig jeg var gravid da jeg var i ca uge 22 der var det meget tydeligt..

Tror også bare det er sådan en retningslinie, så jeg ikke går og blir skuffet over at det ikke kan ses endnu men det er jo forskelligt fra person til person, og kommer nok også an på hvor overvægten sidder ku jeg forestille mig ved mig er det ret godt fordelt, men har i forvejen en ret stor og rund mave, så det gør nok at det ikke kan ses lige med det samme!

Anmeld

14. august 2011

Vivian87

Leonora25 skriver:

Jubii  Tillykke! Det er så skønt når man når halvvejs!! Jeg syntes tiden gik langsomt de første uger, men det er lige som om at når man når halvvejs SÅ går det stærkt

Ja, sys også bare tiden er gået sååå langsom, så det ville ikke gøre noget hvis det begyndte at gå lidt hurtigere nu

Anmeld

14. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vivian87 skriver:

TILLYKKE! Det er dejligt at være nået halvvejs. Nu begynder det at gå stæææærkt! 

Anmeld

14. august 2011

Holbæktrunten

Vivian87 skriver:

Tillykke :0) så er der kun 8 gange så langt igen, haha. Aj, kan godt huske at fra uge 20 og til uge 35 gik tiden lynhurtigt. I dag er jeg 38+0 og synes denne her ventetid nærmest er længere end hele den samlede graviditet.... Nøøøøj, dagene snegler sig afsted :0)

Anmeld

14. august 2011

Vivian87

Holbæktrunten skriver:

Tillykke :0) så er der kun 8 gange så langt igen, haha. Aj, kan godt huske at fra uge 20 og til uge 35 gik tiden lynhurtigt. I dag er jeg 38+0 og synes denne her ventetid nærmest er længere end hele den samlede graviditet.... Nøøøøj, dagene snegler sig afsted :0)

Hehe, opmundtrene ord

Ej, håber lidt på at tiden går relativt hurtigt når jeg kommer så langt, i og med at det er lige op til jul, og min mand kommer hjem efter at ha sejlet i 21 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.