Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min svigerinde er på vej til sygehuset nu her
Sidst de var derinde var hun 1 cm åben, det er 24 timer siden, såååe jeg regner da med at hun er mindst 5-6 cm åben, hendes veer er taget til i styrke men hun har det godt
Uuuuh, jeg glæder mig så meget til at blive faster igen Og denne gang til en lille pige... Blev faster til Thomas for 15 mdr. siden og nu kommer der en lille pige...
Jeg håber bare at hun får lov at føde normalt den her gang, det vil hun så gerne.... Men det er så vidunderligt!! Jeg kan slet ikke vente med at se billeder og alt mulig andet...
Ville bare lige komme med et glædesudbrud!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Min svigerinde er på vej til sygehuset nu her Sidst de var derinde var hun 1 cm åben, det er 24 timer siden, såååe jeg regner da med at hun er mindst 5-6 cm åben, hendes veer er taget til i styrke men hun har det godt Uuuuh, jeg glæder mig så meget til at blive faster igen Og denne gang til en lille pige... Blev faster til Thomas for 15 mdr. siden og nu kommer der en lille pige... Jeg håber bare at hun får lov at føde normalt den her gang, det vil hun så gerne.... Men det er så vidunderligt!! Jeg kan slet ikke vente med at se billeder og alt mulig andet... Ville bare lige komme med et glædesudbrud!!
Har din svigerinde født? :-)
Hvis ja, fik hun så lov til at føde normalt?
Er lidt nysgerrig
FrkLarsen skriver: Har din svigerinde født? :-) Hvis ja, fik hun så lov til at føde normalt? Er lidt nysgerrig
Jaaaa!! En fiiin lille pige på 50cm som vejede 2800gram Så det er bare SÅ fint Hun fødte helt normalt og klarede det efter sigende rigtig flot!
Stolt faster, det mig!
Og tak for interessen
Muhmi skriver: Jaaaa!! En fiiin lille pige på 50cm som vejede 2800gram Så det er bare SÅ fint Hun fødte helt normalt og klarede det efter sigende rigtig flot! Stolt faster, det mig! Og tak for interessen
4kløver skriver: Tillykke Skal være moster til feb og glæder mig..
Tillykke Skal være moster til feb og glæder mig..
Tillykke med det
Det er simpelthen så dejligt med familieforøgelse
Sikke en fin lille størrelse
Tillykke med niecen
Tillykke til forældrene og fasteren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128