Hej Tøser..
Ja det er godt ok længe siden jeg har skrevet herinde.. hold da op 
Så her kommer lige en laaaaang smøre og opdateringer (så er I advaret og kan nå at hoppe fra læsningen
)
Jeg er lige startet på job... Ikke mere barsel til mig og ikke mere pædagog stud til mig...
Jeg vr så enormt heldig at få job i Lejre på Bøgebakken, som er et plejecenter... der er bygget 3 nye huse og jeg har fået job i et af dem.. Vi har ikke fået beboer endnu, men de begynder at komme fra mandag den 15 aug så det bliver spændende..
Jeg har vært på intro de sidste 14 dage, sammmen med alle de andre nye som starter.. vi har indrettet "vores" huse osv osv.. så spændende at være med til at starte noget helt nyt op 
Jeg har fået job som fast aftenvagt så jeg arb hver man og tirsdag aften plus hveranden fre-lør og søn.. Glæder mig bare så meget til at komme igang igen 
Jeg var ellers glad nok for mit pædagog studie, men det med SU og 3 "små" børn er en anelse hårdt økonomisk så har søgt forskellige jobs (altså inden for ssa området) og da jegså dette job opslag vidste jg bare at jeg skulle have det.. og det fik jeg 
Freya skal starte i 2A nu her på mandag.. så vildt som tiden er gået.. forstår da slet ikke at hun er blevet så stor.. Hun får simpelthen så meget ros i skolen og er godt fremme i forhold til læsning og stavning... forældrene er såå stolte 
Loke er stadig i bh og får også meget ros.. forældrene er sååå stolte 
Mais er lige blevet 11 mdr... 1 år den 7 sept!!! Hvor pokker blev tiden dog af.. det er jo helt VILDT!!!!! Hun kravler, siger "a det" (hva' er det), stiller sig op af alt hun kan komme i nærheden af, bruger skamlen som gå-vogn, møsser, ryster på hovedet hvis der er noget vi spørger hende om, som hun ikke vil, ved hvor strømper og sko skal sidde (ser såå sødt ud) og er lige startet i vs og det går såå godt- forældrene er sååå stolte 
Ja.. det var lige en "hurtig" opdatering fra mig
Jeg har nydt denne barsel rigtig meget og nydt at have alle 3 børn hjemme hele sommeren.. 7-8 uger tror jeg de nåede at være hjemme.. har været så dejligt
Selvom sommeren godt kunne have vist sig fra en bedre side 
Ungerne hygger sig bare sammen (selvom Freya og Loke også kan skændes som hund og kat) men de leger også rigtig godt sammen og de leger meget med Mais begge to.. sammen og hver for sig.. det var lige nøjagtig sådan jeg gerne ville have, dengang jeg ikke havde børn og tænkte på hvordan det ville blive 
Der kommer lige nogle billeder også 
Håber I alle sammen har det rigtig godt 
Kh Sofie
PS: Sorry.. gik lige amok med billederne.....