Zafir eller andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2011

An&Jo

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor nemt det er at finde ud af hvem der er under anonymiteten er?? Hvis man ikke er medlem, men man er sådan rimelig IT kyndig er det så muligt at "hacke" sig ind og se hvem der gemmer sig under anonymiteten??

Jeg spørger fordi jeg nu flere gange er blevet kontaktet af en eks som ved nogle ting lige pludselig som jeg KUN har skrevet herinde som anonym indtil videre.. Det er nogle ting der er rimelig nye, og som jeg ikke ville have ud alle mulige steder, men alligevel havde brug for at råbe ud..

Jeg vil bare gerne lige vide hvor meget man så egentlig kan stole på den der anonymitet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

chael

An&Jo skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor nemt det er at finde ud af hvem der er under anonymiteten er?? Hvis man ikke er medlem, men man er sådan rimelig IT kyndig er det så muligt at "hacke" sig ind og se hvem der gemmer sig under anonymiteten??

Jeg spørger fordi jeg nu flere gange er blevet kontaktet af en eks som ved nogle ting lige pludselig som jeg KUN har skrevet herinde som anonym indtil videre.. Det er nogle ting der er rimelig nye, og som jeg ikke ville have ud alle mulige steder, men alligevel havde brug for at råbe ud..

Jeg vil bare gerne lige vide hvor meget man så egentlig kan stole på den der anonymitet..

Hvis det er nogle konkrete ting du skriver om, og din eks er klar over din situation, hvad enten det er det ene eller andet, så er det nok ret genmskueligt at han ved det er ham/dig du referere til.

Desuden kan han være velbekendt med din skrivestil/skrivemåde, som du jo måske ikke laver om, selvom du er anonym.

*Camilla

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

chael skriver:

Hvis det er nogle konkrete ting du skriver om, og din eks er klar over din situation, hvad enten det er det ene eller andet, så er det nok ret genmskueligt at han ved det er ham/dig du referere til.

Desuden kan han være velbekendt med din skrivestil/skrivemåde, som du jo måske ikke laver om, selvom du er anonym.

*Camilla

det er ting der slet ikke er snakket om med andre endnu..
Det er ting han slet ikke kan vide noget om medmindre han er synsk..

Anmeld

14. august 2011

Frøken J.

An&Jo skriver:

det er ting der slet ikke er snakket om med andre endnu..
Det er ting han slet ikke kan vide noget om medmindre han er synsk..

Lige her for nylig var der jo sket en kodningsfejl, så alle anonyme indlæg ikke var anonyme længere i et lille tidsrum. Kan det ikke være der han har set noget? Selvom det måske lyder lidt usandsynligt at han tilfældigvis sad og ledte imens det skete

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

Frøken J. skriver:

Lige her for nylig var der jo sket en kodningsfejl, så alle anonyme indlæg ikke var anonyme længere i et lille tidsrum. Kan det ikke være der han har set noget? Selvom det måske lyder lidt usandsynligt at han tilfældigvis sad og ledte imens det skete

desværre er det noget der er skrevet efter den lille fejl der var.. Så det kan ikke have noget med det at gøre.. blev kontaktet igår efter jeg havde lavet et anonymt indlæg, og min eks ville ikke kunne vide noget om det jeg skrev medmindre han kunne se hvem der var anonymiteten, da det virkelig ikke er noget jeg har snakket med nogen om endnu..

jeg vil bare gerne vide hvor let det er for en it nørd at se hvem der gemmer sig under den anonyme status, for det betyder jo lidt at man ikke kan skrive herinde om private ting før det er noget man er klar til at offentliggøre..

Anmeld

14. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er ikke muligt at hacke anonymiteten frem. Det kan ikke lade sig gøre rent teknisk, og selv os moderatorer har ikke adgang til at se hvem den ano er. Anonymitet ophæves kun for staff, hvis indlæg anmeldes.

Den eneste måde det umiddelbart kan ske på, er hvis din eks har gættet din adgangskode og derefter logget ind som dig og set at der er kommet en notifikation i den tråd du har oprettet ano.

MVH. Kitty, moderator

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

kitty skriver:

Det er ikke muligt at hacke anonymiteten frem. Det kan ikke lade sig gøre rent teknisk, og selv os moderatorer har ikke adgang til at se hvem den ano er. Anonymitet ophæves kun for staff, hvis indlæg anmeldes.

Den eneste måde det umiddelbart kan ske på, er hvis din eks har gættet din adgangskode og derefter logget ind som dig og set at der er kommet en notifikation i den tråd du har oprettet ano.

MVH. Kitty, moderator

tusind tak for svar..

jeg tænkte det nok.. Skulle bare lige være sikker, men kan godt se at der skal skiftes password så, og muligvis slettes billeder og ændres brugernavn så han ikke kan blive ved med at forfølge mig på den måde..

Anmeld

14. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

tusind tak for svar..

jeg tænkte det nok.. Skulle bare lige være sikker, men kan godt se at der skal skiftes password så, og muligvis slettes billeder og ændres brugernavn så han ikke kan blive ved med at forfølge mig på den måde..

Det var så lidt

Og ja, det er nok de ting du selv kan gøre, I håb om at du for eftertiden ikke har samme følelse af, at han kigger dig over skulderen.

Anmeld

14. august 2011

An&Jo

kitty skriver:

Det var så lidt

Og ja, det er nok de ting du selv kan gøre, I håb om at du for eftertiden ikke har samme følelse af, at han kigger dig over skulderen.

det er desværre ikke bare en følelse.. ville da ønske det var.. men efter jeg havde skrevet et anonymt indlæg igår om noget jeg ikke ville dele helt endnu, fik jeg en sms fra ham om det der stod i mit indlæg..

Anmeld

14. august 2011

serinasmor

hejsa

har du husket at skifte kode på din email ??

selv når jeg er ano får jeg i hvert fald stadig mails om der er svaret i abonoment det og det ... så kan han vel have gættet sig til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.