Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2009

Anonym trådstarter

Hej...

Jeg skal til min anden scanning nu på fredag, jeg er lidt i tvivl hvordan det foregår og hvad de skal undersøge??!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Marie;-)

Scanningen foregår på samme måde som den i 12-13 uge - altså udvendig scanning.

Dette er så en misdannelses-scanning (MD-scanning) hvor de kan se om barnet har alle lemmer osv. Der er selvfølgelig ingen garanti for at de kan se alt....

Held & lykke. )

Anmeld

6. januar 2009

Anonym trådstarter

Tak for det

Anmeld

6. januar 2009

Pia

Hej

Jeg har selv lige overstået 20 ugers scaningen i dag.
De måler barnet og alle de ting de overhovdet kan se på barnet og ser efter om der er noget der tyder på misdannelser osv..

Selv spurgte jeg ind til ganespalt, da det er i familien, men det er der ikke spor tegn på ved den lille..

Og ja så kan i jo være heldige og få kønnet afvide.

Jeg skal have en datter mere 85 % sikker er de.. De er egentlig 100 % for hun lå så fint med spredte ben, så man kunne se alt.. men de må ikke sige at de er 100% sikker fik jeg afivde.. Men jeg blev scannet længe og der var ikke det mindte tegn på en tap..

Så Lærke skal have en lillsøster..

Held og lykke med det..

Anmeld

7. januar 2009

pusling30

Pia skriver:

Hej

De måler barnet og alle de ting de overhovdet kan se på barnet og ser efter om der er noget der tyder på misdannelser osv..

Selv spurgte jeg ind til ganespalt, da det er i familien, men det er der ikke spor tegn på ved den lille..

Jeg skal have en datter mere 85 % sikker er de.. De er egentlig 100 % for hun lå så fint med spredte ben, så man kunne se alt.. men de må ikke sige at de er 100% sikker fik jeg afivde.. Men jeg blev scannet længe og der var ikke det mindte tegn på en tap..

Held og lykke med det..

Første gang jeg blev MD scannet med min store dreng sagde hun at det lignede en lille pige, men det var en dreng. da jeg var gravid med nr 2 sagde hun med det samme under MD scanningen, jamen du venter sørme en lille dreng. Og sidste gang så jeg selv at det var en dreng, der var ikke noget at tage fejl af! og hende der scannede mig, grinede bare da jeg sagde, jeps det er en dreng med stort D..

Men jeg er lykkelig for mine 3 drenge.

Anmeld

7. januar 2009

Anonym trådstarter

Pia skriver:

Hej

Held og lykke med det..

Tak for det..

Det er da dejligt med 2 søde piger,,,

Jeg håber selv at jeg skal have en pige, men min mand vil ikke vide kønnet før barnet bliver født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.