så er det min tur (': <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Dianaaa

hej girls vil lige komme med et glad indlæg

mit vand gik kl 19.30 ca. og har lige været på fødegangen og alt er fint, hvis han ikke kommer løbet af natten, skal jeg ind kl. 8 imorgen tidelig og så hjælper de ham nok lidt på vej, jubiii <3

jeg er så spændt og glad, men har heller ikke rigtigt ondt endnu da der ikke rigtigt er andet end små veer <3

oh happy daaaay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

An&Jo

uhh god arbejdslyst..

sørg nu for at hvile dig lidt inden der kommer ordentlig skub i veerne.. du får brug for kræfterne..

Anmeld

13. august 2011

Dianaaa

An&Jo skriver:

uhh god arbejdslyst..

sørg nu for at hvile dig lidt inden der kommer ordentlig skub i veerne.. du får brug for kræfterne..

vil jeg gerne tro

Anmeld

13. august 2011

H+S Skjolgborg.

Ville bare skrive den 13/8-2011 er en god dag af føde på min egen datter kom selv ud her kl 22.06 for 5 år siden..

Mon du føder i dag.Nej måske i nat eller i morgen

Held og lykke og god fødsels til jer.Håber det går godt og ikke tager alt alt for mange timer igen

fra  Henriette

Anmeld

13. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Tillykke, Glæd dig til en kæmpe oplevelse..
Men som An&Jo skriver, så for gud skyld hvil dig.. Det var jeg så dum ikke og gøre da min første ikke så slemme ve startede, men som så tog mere og mere til de efterfølgende dage, så der var ingen ordentlig søvn i flere dage, fordi jeg ikke sørgede for og hvile mig ordentlig da de ikke var slemme..

Anmeld

13. august 2011

lassemor07

Held og lykke med fødselsen :-)håber du får en dejlig og nem fødselse :-)

Anmeld

13. august 2011

4kløver

Held og lykke.. og en masse veestøv

Anmeld

13. august 2011

Hasselnødden

Tillykke med den kommende moar-titel!  D. 13 vil aldrig være et dårligt tidspunkt, min søn kom til verden d. 13 for 19 mrd. siden

Vestorm afsendt - blev helt rørt over dit lille indlæg - husker det som var det igår

Anmeld

14. august 2011

Nessie

Hvor skønt

Glæder mig til at se billeder af den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.