Hvornår kunne maven ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften jo siger det, hvornår kunne jeres mave så ses?

Min kæreste og jeg har bestemt os for først at ville fortælle familie og venner om vores lykkelige situation til efter NF. Jeg er 4+5 i dag, og er simpelthen så oppustet, så der nærmest allerede er kommet lille "bule" på min mave. Den ligner slet ikke graviditet endnu (skulle jeg da mene) men både min kæreste og jeg kan godt se at det ikke bare er min delle der er blevet større.

Her er så "problemet" i at maven viser sig tidligt, for egentlig tror jeg sagtens jeg ville kunne skjule den ved valg af tøj, men d. 1 oktober skal vi til bryllup, og der har jeg allerede købt en kjole, den kan spændes ind og ud i ryggen, så kan sagtens passe den selvom maven bliver større. Men den sidder jo selvfølgelig til foran på mavsen, så spørgsmålet er om det kan blive så synligt, at vi kan "risikere" at skulle fortælle det før? Jeg ville være på dag 11+5 d. 1 oktober.

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Muffinmus

uge 12, så lidt over en uge før nf

Anden gang allerede 3 uger tidligere, var mega oppustet meget af tiden..så slet ikke til at skjule.

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Håber virkelig den kan holde sig til efter brylluppet  hehe

Anmeld

13. august 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja, som overskriften jo siger det, hvornår kunne jeres mave så ses?

Min kæreste og jeg har bestemt os for først at ville fortælle familie og venner om vores lykkelige situation til efter NF. Jeg er 4+5 i dag, og er simpelthen så oppustet, så der nærmest allerede er kommet lille "bule" på min mave. Den ligner slet ikke graviditet endnu (skulle jeg da mene) men både min kæreste og jeg kan godt se at det ikke bare er min delle der er blevet større.

Her er så "problemet" i at maven viser sig tidligt, for egentlig tror jeg sagtens jeg ville kunne skjule den ved valg af tøj, men d. 1 oktober skal vi til bryllup, og der har jeg allerede købt en kjole, den kan spændes ind og ud i ryggen, så kan sagtens passe den selvom maven bliver større. Men den sidder jo selvfølgelig til foran på mavsen, så spørgsmålet er om det kan blive så synligt, at vi kan "risikere" at skulle fortælle det før? Jeg ville være på dag 11+5 d. 1 oktober.

På forhånd tak for hjælpen

Det er meget forskelligt hvornår man kan se det... på mig kunne man se det fra ca uge 10-11... Tror bare du skal se tiden an for det kan også være at du godt kan "skjule" den med kjolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Ja selvfølgelig. Tænker bare at HVIS den nu bliver så stor at det kan ses, så vil jeg jo gerne at folk ved det før brylluppet, så ikke det bliver et "højdepunkt"

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

det er vist meget forskelligt jeg har to bekendte der er gravide lige nu , to alm str piger, til den tynde side måske, og den ene skal føde sidst i januar .. der er ingen tvivl om hun er gravid, den anden skal føde her i slut december, og først i sidste uge fortalte hun sin arbejdes plads hun ventede sig . Ingen har kunne se det på hende ... 

NOgle ser du det bare på med det samme, andre kan gå hele graviditeten uden noget særligt 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Hmm ja det er klart. Skal blive spændende at se

Men på den ene side glæder man sig jo også helt tosset til maven kommer, men på den anden side må den godt lige vente til efter NF

Anmeld

13. august 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig. Tænker bare at HVIS den nu bliver så stor at det kan ses, så vil jeg jo gerne at folk ved det før brylluppet, så ikke det bliver et "højdepunkt"

Jaa men der er også nogle uger endnu  Du skal nok finde ud af noget før om det kan ses eller ej....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.