Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil også gerne vide hvad du tager for dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tina76 skriver: har sendt dig en besked
har sendt dig en besked
Vi er også prisinteresserede :0) Super flotte kager Vi skal først bruge en dåbskage om nogle mdr. men det er jo godt at undersøge lidt mulighederne omkring
HejJeg skal bruge en simpel kage den 18. august.Eller faktisk to. En i lidt større end A4 og en lille med diameter omkring 15 cm. Jeg har to kageprint, som skal på.Er det noget du kan hjælpe med? Og til hvilken pris?Vh Karina
PrinsessensMor skriver: Hvor er de dog flotte! Jeg føder snart så kunne godt tænke mig at få lavemeden blå etagekage med den søde baby på toppen... Jeg bor i Kbh, er detfulgt for dig? Og hvor,eget ligger prisen på? Tak for håber på at høre fra dig
Hvor er de dog flotte! Jeg føder snart så kunne godt tænke mig at få lavemeden blå etagekage med den søde baby på toppen... Jeg bor i Kbh, er detfulgt for dig? Og hvor,eget ligger prisen på? Tak for håber på at høre fra dig
Anirak skriver: HejJeg skal bruge en simpel kage den 18. august.Eller faktisk to. En i lidt større end A4 og en lille med diameter omkring 15 cm. Jeg har to kageprint, som skal på.Er det noget du kan hjælpe med? Og til hvilken pris?Vh Karina
Sikke flotte kager
Slott skriver: Sikke flotte kager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128