Hvordan føles/mærkes Ægløsning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.289 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Mor1012

man kan selv regne sin ægløsning ud på internettet

den siger jeg skal ha ægløsning mellem d 14 og den 18 august

jeg har lige nu, lidt "Murren" i maven,og underliv ligesom menstruations smerter.. det kommer og går , trækker sig lidt sammen.

(måske man bare skal på wc )

men tænk hvis det er sådan ægløsning føles

jeg stoppede med mine p piller i mandags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Vial

Nogle kan godt mærke ægløsning som du beskriver. Et andet kendetegn kan være, at du har ændet udflåd. Anden farve og konsistens. Du kan evt også spørge din mand - det siges, at mænd kan lugte den slags

Anmeld

13. august 2011

Mor1012

KaMa skriver:

Nogle kan godt mærke ægløsning som du beskriver. Et andet kendetegn kan være, at du har ændet udflåd. Anden farve og konsistens. Du kan evt også spørge din mand - det siges, at mænd kan lugte den slags

Hehe min mand kan ikk lugte den slags, han holder sig langt væk derfra med næsen altså :

måske det føles sådan så jeg har haft øget udflåd

Anmeld

13. august 2011

Mor.til.stjernebørn

Når jeg har haft ægløsning, så kunne jeg tydeligt mærke det... Og var ikke i tvivl om hvornår det var...

Jeg havde nærmest sådan en niven i siden... Nede i lysken, ved den æggestok der sad i den pågældende side... Som om der var en der nev mig med neglene indvendigt... Det gjorde ondt at gå og sidde ned, men det gik over i løbet af et par dage..

Men det er jo forskelligt fra person til person hvordan det føles... Men nu ved du ihvertfald hvordan det kan føles

Håber du finder ud af det... Hvornår skal du have din mens?

Anmeld

13. august 2011

Vial

Hehe min mand kan ikk lugte den slags, han holder sig langt væk derfra med næsen altså :

måske det føles sådan så jeg har haft øget udflåd

Haha, altså det var ikke fordi, at han skulle helt ned med næsen. Det siges, at man kan lugte det sådan lidt på afstand også. Altså ikke sådan at alle i bussen tænker: Så for pokker, hun er da klar!!

Udflådet bliver mere gennemsigtigt og sejt.

Anmeld

13. august 2011

Mor1012

NovaNataly skriver:

Når jeg har haft ægløsning, så kunne jeg tydeligt mærke det... Og var ikke i tvivl om hvornår det var...

Jeg havde nærmest sådan en niven i siden... Nede i lysken, ved den æggestok der sad i den pågældende side... Som om der var en der nev mig med neglene indvendigt... Det gjorde ondt at gå og sidde ned, men det gik over i løbet af et par dage..

Men det er jo forskelligt fra person til person hvordan det føles... Men nu ved du ihvertfald hvordan det kan føles

Håber du finder ud af det... Hvornår skal du have din mens?

arr mon ikk det ægløsning jeg har så det kan Ikke være andet... hmm skal ca ha min mens om 3 uger

Anmeld

13. august 2011

Mor1012

KaMa skriver:

Haha, altså det var ikke fordi, at han skulle helt ned med næsen. Det siges, at man kan lugte det sådan lidt på afstand også. Altså ikke sådan at alle i bussen tænker: Så for pokker, hun er da klar!!

Udflådet bliver mere gennemsigtigt og sejt.

hehe NåååååR  ej pinligt hehe...

Anmeld

13. august 2011

Mor.til.stjernebørn

Emilie2010 skriver:

arr mon ikk det ægløsning jeg har så det kan Ikke være andet... hmm skal ca ha min mens om 3 uger

Jo, det passer nok meget godt så

Jamen ellers så passer den med konsistensen af udflåden også... Den bliver mere gennemsigtig (ikke helt jo), og så noget mere klistret og slimagtig..

Og det med at din man kan lugte det ligger i dine feomoner... Men du smager også anderledes dernede hvis han nu slikker dig... Og kan sige til ham at han bare kan tage det helt roligt... Tror ikke du smager grimt fordi du har ægløsning

Anmeld

13. august 2011

Mor1012

NovaNataly skriver:

Jo, det passer nok meget godt så

Jamen ellers så passer den med konsistensen af udflåden også... Den bliver mere gennemsigtig (ikke helt jo), og så noget mere klistret og slimagtig..

Og det med at din man kan lugte det ligger i dine feomoner... Men du smager også anderledes dernede hvis han nu slikker dig... Og kan sige til ham at han bare kan tage det helt roligt... Tror ikke du smager grimt fordi du har ægløsning

okay jamen så skal der sku knaldes

okay, hehe .. jamen tusinde tak for svaret

Anmeld

13. august 2011

Mor.til.stjernebørn

Emilie2010 skriver:

okay jamen så skal der sku knaldes

okay, hehe .. jamen tusinde tak for svaret

Held og lykke med det så

Og giv den nu godt med gas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.