Hvad laver du i din barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2011

NinaE

Hej piger. 

Jeg er lærer og har derfor haft sommerferie, som herefter munder ud i barsel. Dvs. jeg har været hjemme i knapt 2 måneder og har stadig 5 uger til termin. Alle siger, at jeg bare skal nyde det, og bruge tiden på mig selv inden babyen kommer.....

Men sagen er den, at jeg er begyndt at KEDE mig. Kæresten og alle vennerne er på arbejde. Alle babytingene er på plads, og der er grænser for hvor mange timer om dagen man kan bruge på svømning, læse bøger, se dvd'er og vaske tøj.

Eftermiddagene er ikke så slemme - der plejer jeg som regel at lave aftaler med veninder, når de er færdige med at arbejde. 

Mit spørgsmål er: Hvad får I tiden til at gå med? Jeg savner gode ideer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Isabella_mor

jeg ses med venninderne. og min søster når hun har fri.

så går jeg til fitness (BODYSTEP) et par gange om ugen enten hvor bassen er hjemme sammen med farmand hvis det er om aftenen eller hvor han er med og hygger på gulvet hvis det er om morgenen..

og ja så er vi hjemme, eller ude og kigge lidt rundt i byen.. istedgade er mit personlige farvoritsted. der er de fedeste butikker. og så er der skydebanen..  love love love..

så hygger jeg med kæresten og i weekenderne laver vi altid et eller andet enten med familien eller med vennerne... 

og så har vi slapaf dage hvor vi bare er hjemme så vi ikke får stress.. det lyder måske somom vi er på farten hele tiden men det er vi slet ikke... det er et par gange i ugen vi er ude... 

Anmeld

13. august 2011

MorEllen