MASSER af fødselsvideoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Frøken J.

Jeg ved mange herinde har eftersøgt videoer af fødsler, fordi man ikke altid kan finde så meget på youtube (grundet deres nøgenhedspolitik). Og jeg har fundet en hjemmeside med MASSER af videoer

https://sites.google.com/site/pregnancyvideos/

Der er flere forskellige kategorier Ja, jeg er lidt ambivalent, for jeg må indrømme jeg får det lidt fysisk dårligt af at se hovedet på vej ud  MEN! Jeg sidder og hammerflæber efter video efter video hvor babyen kommer op på maven

Den her er især smuk:

https://sites.google.com/site/pregnancyvideos/hospitalbirths3/hospital12-8-08

Nå, men håber det kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

SjeBets

UUUrrg .---- jeg har sådan traumer omkring mine fødsler, at bare de viser en film fødsels hvor barnet er relativ hurtig ude og det hele .. så får jeg det skidt ... og kan slet ikke forstå jer førstegangs mødre der kan sidde og kigge på de her fødsler .. jeg ville blive så skræmt ... 

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

SjeBets skriver:

UUUrrg .---- jeg har sådan traumer omkring mine fødsler, at bare de viser en film fødsels hvor barnet er relativ hurtig ude og det hele .. så får jeg det skidt ... og kan slet ikke forstå jer førstegangs mødre der kan sidde og kigge på de her fødsler .. jeg ville blive så skræmt ... 

Haha Bliver måske også en anelse skræmt, men omvendt synes jeg det er rart at se, hvad man går ind til Især når jeg ikke skal til fødselsforberedelse. Og når man lige er ovre det klamme, synes jeg det er rigtig smukt. Man skal nok bare lige læse beskrivelserne af videoerne før man skriver dem, som man undgår de værste

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Frøken J. skriver:

Haha Bliver måske også en anelse skræmt, men omvendt synes jeg det er rart at se, hvad man går ind til Især når jeg ikke skal til fødselsforberedelse. Og når man lige er ovre det klamme, synes jeg det er rigtig smukt. Man skal nok bare lige læse beskrivelserne af videoerne før man skriver dem, som man undgår de værste

hehe puuuha skal ikke have flere alligevel, så skal ikke igennem flere af de der fødsler ...  

Tror ik jeg skal have flere .... højst sandsynlig skal jeg ikke ..... mmm  tror jeg 

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

SjeBets skriver:

hehe puuuha skal ikke have flere alligevel, så skal ikke igennem flere af de der fødsler ...  

Tror ik jeg skal have flere .... højst sandsynlig skal jeg ikke ..... mmm  tror jeg 

Jeg kan også godt forstå det er ubehagligt, hvis du har traumer omkring dine fødsler Det har jeg jo så af gode grunde ikke - Endnu

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

SjeBets skriver:

Jeg kan også godt forstå det er ubehagligt, hvis du har traumer omkring dine fødsler Det har jeg jo så af gode grunde ikke - Endnu

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Frøken J. skriver:

og håber også det kommer til at gå forrygende når du skal nedkomme . 

tror måske bare ikke alle er egnet til at føde .. jeg ved sq ikke 

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

SjeBets skriver:

og håber også det kommer til at gå forrygende når du skal nedkomme . 

tror måske bare ikke alle er egnet til at føde .. jeg ved sq ikke 

SÅdan tror jeg ikke du skal tænke om dig selv - Du har været ude for  nogle uheldige omstændigheder. Er sikker på du er lige så meget skabt til at føde som alle andre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.