Hvad pokker skal jeg gøre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg HADER min krop !!!!!!!!!!!!! 

jeg hader mine helt forfærdelige strækmærker! Som forhindrer mig i at gå med shorts, hullede bukser(som jeg elsker) og jeg vil ikke have min kæreste til at komme og se mig spille volley fordi at jeg ''ved'' han heller vil glo på alle de andre tøser der har en pæn krop.

Jeg HADER mine bryster .. 

Jeg hader min krop så meget at den forhindrer mig i at leve, jeg er alt for tit ked af det over min krop. Jeg kan ikke engang se tv, da jeg bliver helt vildt ked af det over at se alle de kroppe og vide at jeg aldrig vil få den krop igen 

HVORDAN kan jeg komme på andre tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Lone Jakobsen

har du tænkt på at snakke med en psykolog?

det lyder til at du har et utroligt lavt selvværd, og det gør mig meget trist. så jeg synes du skal finde nogen der kan hjælpe dig.

lone

Anmeld

14. august 2011

henh01

er det i bund og grund de skide strækmærker der generer dig`?

Jeg siger også tit at jeg hader min krop fordi jeg har taget på (19 kg - dog tabt de 9) MEN i bund og grund handler det slet ikke om det ydre men det indre - det handler om at finde sig selv, hvile i sig selv og vigtigst af alt AT HUSKE SIG SELV og ACCEPTERER SIG SELV.

Hvorfor skal det ydre afspejle det indre og ikke omvendt?

Anmeld

14. august 2011

Mikkel's mor <3

Jeg har fået anbefalt bogen "Helbred dit liv" og den vil jeg helt sikkert også anbefale til dig.. jeg har haft det på samme måde som dig, dog kun med mine små bryster.
men Jeg har personligt fået det så meget bedre af at læse den..

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

har du tænkt på at snakke med en psykolog?

det lyder til at du har et utroligt lavt selvværd, og det gør mig meget trist. så jeg synes du skal finde nogen der kan hjælpe dig.

lone

jeg har været en gang.. det er selvfølgelig ikke nok, men han tror at det hele bunder i min barndom .. det var ihvertfald det vi snakkede meget om.. men hvis jeg skal snakke med ham engang om måneden.. det er sku ALT for lang tid jeg bliver rablende sindsyg at have det på den her måde .. 

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

er det i bund og grund de skide strækmærker der generer dig`?

Jeg siger også tit at jeg hader min krop fordi jeg har taget på (19 kg - dog tabt de 9) MEN i bund og grund handler det slet ikke om det ydre men det indre - det handler om at finde sig selv, hvile i sig selv og vigtigst af alt AT HUSKE SIG SELV og ACCEPTERER SIG SELV.

Hvorfor skal det ydre afspejle det indre og ikke omvendt?

helt ærligt .. nej det tror jeg faktisk ikke, tror bare de gør det værre.. har aldrig følt mig god nok, heller ikke før strækmærkerne..

har bare brug for at være glad for mig selv, det er virkelig irreterende at have det sådan ..

Anmeld

14. august 2011

henh01

Anonym skriver:

helt ærligt .. nej det tror jeg faktisk ikke, tror bare de gør det værre.. har aldrig følt mig god nok, heller ikke før strækmærkerne..

har bare brug for at være glad for mig selv, det er virkelig irreterende at have det sådan ..

ja de gør det værre fordi du ikke er i balance og fordi du ikke elsker dig selv. Vi kvinder dømmer os selv lyn hurtigt og afspejler os i andre.

Jeg tror du har brug for at tale med nogle proff. om dine problemer, for jeg tror de stikker dybere end som så.

Håber snart du er ovenpå som en selvelskende glad kvinde

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg har fået anbefalt bogen "Helbred dit liv" og den vil jeg helt sikkert også anbefale til dig.. jeg har haft det på samme måde som dig, dog kun med mine små bryster.
men Jeg har personligt fået det så meget bedre af at læse den..

tak for rådet 

Anmeld

14. august 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

tak for rådet 

håber du får det bedre..

Anmeld

14. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

jeg har været en gang.. det er selvfølgelig ikke nok, men han tror at det hele bunder i min barndom .. det var ihvertfald det vi snakkede meget om.. men hvis jeg skal snakke med ham engang om måneden.. det er sku ALT for lang tid jeg bliver rablende sindsyg at have det på den her måde .. 

ved godt at en gang om måneden ikke er nok. men synes bestemt du skulle fortsætte. og hvad så med at læsse lidt af her inde af og til?

vi er rigtig mange kvinder der ikke er tilfredse med vores kroppe. så mange kan nikke genkendende til dine tanker, og du vil møde støtte og opmuntring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.