Endnu et spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Emily2012<3

Jeg er gravid og er 13 uger henne..

Jeg er begyndt at få VIRKELIG ondt i mit lænd når jeg går for meget, og jeg humper næsten afsted som om jeg var en gammel dame..

Så idag gik vi en tur, og det er nu gået ned i mit venstre ben også.. Det føltes lidt som om det er der hvor mit ben sidder fast, hvis i forstår?

Det gør bare nuller naller..

Nogen der ved hvad det kan være? For synes godt nok det er tidligt jeg skal have SÅ ondt når jeg ikke rigtig har taget på pga graviditeten.. :/

Og jeg undskylder at jeg spørger så meget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Tona

BJNGJ. skriver:

Jeg er gravid og er 13 uger henne..

Jeg er begyndt at få VIRKELIG ondt i mit lænd når jeg går for meget, og jeg humper næsten afsted som om jeg var en gammel dame..

Så idag gik vi en tur, og det er nu gået ned i mit venstre ben også.. Det føltes lidt som om det er der hvor mit ben sidder fast, hvis i forstår?

Det gør bare nuller naller..

Nogen der ved hvad det kan være? For synes godt nok det er tidligt jeg skal have SÅ ondt når jeg ikke rigtig har taget på pga graviditeten.. :/

Og jeg undskylder at jeg spørger så meget.. 

Du skal undersøges for bækkenløsning

Anmeld

13. august 2011

Mor010711

Jeg havde også meget tidligt meget ondt, men ingen bækkenløsning. Tror bare det er kroppens måde at fortælle dig at du skal slappe af og passe på dig selv. 

Og du skal bare spørge løs om alt du er i tvivl om 

Anmeld

13. august 2011

Emily2012<3

Amandas-mor skriver:

Du skal undersøges for bækkenløsning

Ååh nej.. Jeg håber da ikke det er det..

Men når jeg har siddet stille i bare et par minutter, så bliver min krop nærmest låst fast og så kan jeg ikke bare rejse mig som jeg plejer.. 

Anmeld

13. august 2011

Emily2012<3

Mor010711 skriver:

Jeg havde også meget tidligt meget ondt, men ingen bækkenløsning. Tror bare det er kroppens måde at fortælle dig at du skal slappe af og passe på dig selv. 

Og du skal bare spørge løs om alt du er i tvivl om 

Håber ikke det er bækkenløsning da..

Men når jeg har siddet stille i bare et par minutter, så bliver min krop nærmest låst fast og så kan jeg ikke bare rejse mig som jeg plejer.. 

Anmeld

13. august 2011

Krussedulle

BJNGJ. skriver:

Det kunne godt lyde som bækkenløsning ... Sådan fik jeg det også.. Det var bare min mænd som låste fast, og så kunne jeg ikke røre mig ud af flækken

Anmeld

13. august 2011

Krussedulle

Krussedulle skriver:

Det kunne godt lyde som bækkenløsning ... Sådan fik jeg det også.. Det var bare min mænd som låste fast, og så kunne jeg ikke røre mig ud af flækken

Haha.. Lænd!!! Ikke mænd

Anmeld

13. august 2011

Mor010711

BJNGJ. skriver:

Lyder lidt som sådan jeg havde det. Men smut til lægen og hør ad. 

Det behøver jo ikke være noget alvorligt. Der sker jo trods alt meget i kroppen, så det er ikke så mærkeligt at det gør lidt ondt hist og pist

Anmeld

13. august 2011

Emily2012<3

Krussedulle skriver:

Hihi dine mænd..

Ja jeg låser også fast og selv når jeg ligger stille og slapper af så kan jeg mærke jeg har ondt og så strækker det sig helt op i ryggen.. :/

Når jeg skal rejse mig skal det gøres meget stille, og så humper jeg stille afsted til det løsner sig..

ØV jeg håber ikke det er bækkenløsning, for så er det godt nok bare tidligt..

Anmeld

13. august 2011

Emily2012<3

Mor010711 skriver:

Lyder lidt som sådan jeg havde det. Men smut til lægen og hør ad. 

Det behøver jo ikke være noget alvorligt. Der sker jo trods alt meget i kroppen, så det er ikke så mærkeligt at det gør lidt ondt hist og pist

Ja jeg må prøve at kontakte min læge på mandag og hører om hun har tid.

Skal til NF tirsdag, men der kan de vel ikke engang svarer mig på hvad det evt kan være?

Der scanner de jo bare.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.