Sex under mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du sex under din mens?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.052 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg personligt bryder mig ikke om at have sex imens jeg har min menstration, men dog lader jeg mig ofte overtale i slutningen af en periode.

Hvad med jer, hvordan har i det med tanken om sex, og meget meget fræk nussen under en mens?  Snakkede med en veninde som gladeligt gør det når hun har sit... og jeg kunne slet ikke se det frække i det, men er jeg virkelig den eneste der har det sådan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

SjeBets

altså heavy peeting springer jeg nok over, MEN ellers så genere det mig ikke. 

Anmeld

15. august 2011

Hasselnødden

Det er helt sikkert noget jeg springer over, syntes overhovedet ikke det er pivfrækt og har kun prøvet een gang i mine teenageår og det var endda et uheld, det slog slet ikke an. Så nej, aldrig under mens.perioden.

Anmeld

15. august 2011

Mi

Springer over, og tror måske manden er ok tilfreds med det

Anmeld

16. august 2011

Nille-pigen

jeg stemte blank, da vi ikke har sex når jeg har mens, fordi jeg føler mig mega beskidt uanset hvad, men jeg er stadig hungrede efter det... 

Anmeld

16. august 2011

Mathilde

Jeg vil absolut helst være fri....men min kæreste er ligeglad.

Anmeld

16. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg personligt bryder mig ikke om at have sex imens jeg har min menstration, men dog lader jeg mig ofte overtale i slutningen af en periode.

Hvad med jer, hvordan har i det med tanken om sex, og meget meget fræk nussen under en mens?  Snakkede med en veninde som gladeligt gør det når hun har sit... og jeg kunne slet ikke se det frække i det, men er jeg virkelig den eneste der har det sådan???

Nej fy for pokker..jeg synes det er totalt ulækkert
Underligt nok har mændene i mit liv været helt parat alligevel, hvis det skulle være, men de har så måttet vente til jeg havde overstået. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. august 2011

Pullemulle

Jeg har ikke sex under mens, jeg synes simpelthen det er for ulækkert.. MEN allersidst i perioden, dér hvor der måske kun er en lille smule plet/lidt farvet udflåd, der kan det nogle gange godt gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.