Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yaaaaay!! Så er der under 2½ time tilbage til jeg skal til min svigermors runde fødselsdag! Jeg skal simpelthen lufte nummeren i aften for første gang siden Isabella blev født (9½ mrd siden)
Vi får hentet Isabella efter aftensmaden, og så skal mor her hygge uden at tænke på baby Nøøøj jeg glæder mig til at se svigermor i ansigtet, når hun åbner vores gave Prøv lige at se dette billede vi har fået taget af Isabella.
Kan i alle have en fantastisk lørdag aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Yaaaaay!! Så er der under 2½ time tilbage til jeg skal til min svigermors runde fødselsdag! Jeg skal simpelthen lufte nummeren i aften for første gang siden Isabella blev født (9½ mrd siden) Vi får hentet Isabella efter aftensmaden, og så skal mor her hygge uden at tænke på baby Nøøøj jeg glæder mig til at se svigermor i ansigtet, når hun åbner vores gave Prøv lige at se dette billede vi har fået taget af Isabella. Kan i alle have en fantastisk lørdag aften
Tanja. skriver: Hold op et godt billede Det skal nok vække glæde!God aften til dig og nyd den nu
Hold op et godt billede Det skal nok vække glæde!God aften til dig og nyd den nu
Yes! Jeg er sikker på det bringer tårer frem
Tak skal du have
Skønt billede
God fest til jer
Aih et godt billede. Med garanti at det skaber glæde
Ej et godt billede - håber du / I får en helt fantastisk aften.
Skønt med luft under vingerne
Nessie skriver: Skønt billede God fest til jer
Tak
merichs skriver: Aih et godt billede. Med garanti at det skaber glæde
Puha ja, det vakte tårer frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128