Ubehagelige smerter 34. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.426 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Er omkring 34. uge og er på det seneste begyndt at få nogle smerter, der bliver værre og værre. Hvis jeg sidder ned og sidder stille kan jeg ikke mærke dem, men hvis jeg bevæger mig, rejser mig eller går, så gør det ondt. Og når jeg skal vende mig i sengen om natten gør det også ondt.. Er det normalt? jeg har vedhæftet et billede. Det røde på tegningen er der hvor det gør ondt, håber i kan forestille jer hvad jeg mener.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Anonym trådstarter

Halluuuuu?  

Anmeld

13. august 2011

132319

Det lyder som ligamentsmerter. Det er meget normalt

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det lyder som ligamentsmerter. Det er meget normalt

Jamen de sidder ikke sådan "indeni" på samme måde som når jeg har haft ligamentsmerter. Og når jeg har haft ligamentsmerter, har dte gjort ondt uanset hvad jeg laver. Det her føles mere som om det sidder i nogle muskler eller sådan noget  

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Andre?

Anmeld

14. august 2011

karina sørensen

Jeg har det på samme måde. Det gør rigtig ondt når jeg rejser mig eller går i længere tid. Jeg tror det er barnet der trykker på bækknet eller er ved at falde på hvor de skal være til fødslen

Anmeld

14. august 2011

Moms

Prøv at tjekke her - og se om du kan komme det lidt nærmere.

http://www.triggerpoints.net/triggerpoints/iliopsoas.htm

Hjælp til selvhjælp. Held og lykke.

Moms

Anmeld

14. august 2011

Maalene

Jeg har de samme smerter og har døjet med dem siden uge 20 cirka.. Det er især når jeg ligger ned, at det gør rigtig rigtig ondt, og det er blevet værre her i løbet af den sidste uge, tror det er fordi barnet er ved at bore sig ned i bækkenet og gøre sig klar til at komme ud i den store verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.