Hjælp - haster! søger en som kan lave 8 cupcakes til imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Tullepigen90

Hejsa allesammen.Jeg står og skal holde fødselsdag imorgen og jeg ønsker brændende at smage og give gæsterne nogle super flotte cupcakes, men den kagebager jeg har fundet har brændt mig af et døgn før fødselsdagen. Jeg søger derfor en kagebager, som vil/kan bage 8 super flotte og dekorative cupcakes til imorgen søndag. Jeg søger én som bor i området omkring Grindsted,Billund, Vejle, Esbjerg eller kolding.Jeg er meget stresset og ked af at min plan om cupcakes gik i vasken, så jeg håber virkelig nogle vil være sød at hjælpe mig :-) jeg står med gæster, men ingen kager :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Ploffer

Øv noget møg, hva .... Jeg ville rigtig gerne have hjulpet dig men jeg bor desværre i Kbh :-( håber du finder en der kan hjælpe

Anmeld

13. august 2011

Tullepigen90

Ploffer skriver:

Øv noget møg, hva .... Jeg ville rigtig gerne have hjulpet dig men jeg bor desværre i Kbh :-( håber du finder en der kan hjælpe

Ja, det er noget møg. Jeg har bare mest lyst til at sætte mig ned og tude Du kender ingen her i midt/vest/sydjylland som måske vil hjælpe mig?

Anmeld

13. august 2011

mulle7430

har skrevet til dig

Anmeld

13. august 2011

Kay

ej øv noget møg... jeg bor også i kbh så kan desværre ikke hjælpe dig

men håber du finder en... og i det mindste så opper jeg din tråd

Anmeld

13. august 2011

Ploffer

Jeg har desværre ikke rigtig styr på hvem der kan lave kage i det område :-( hvad med selv at bage dem? Var det en mulighed? Det er slet ikke svært at lave cupcakes ;-)

Anmeld

13. august 2011

Tullepigen90

Ploffer skriver:

Jeg har desværre ikke rigtig styr på hvem der kan lave kage i det område :-( hvad med selv at bage dem? Var det en mulighed? Det er slet ikke svært at lave cupcakes ;-)

Jeg har desværre ikke tiden idag eller imorgen til selv at gå i sving :-( Puha, hvor er jeg stresset og vred!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.