Maven uge 30 ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Mauser.

Hej alle ..

Lige et billede fra uge 30, godt nok en uge gammelt men har ikke lige fået taget et nyt fra denne uge Jep, dovenskab længe leve!

Nu må tiden gerne gå STÆRKT, jeg er super utålmodig og fæler at tiden snegler sig afsted vægten siger + 10 kilo, med en start vægt på 53 kilo.

Håber den står stille snart :/ ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mulleunge skriver:

Hej alle ..

Lige et billede fra uge 30, godt nok en uge gammelt men har ikke lige fået taget et nyt fra denne uge Jep, dovenskab længe leve!

Nu må tiden gerne gå STÆRKT, jeg er super utålmodig og fæler at tiden snegler sig afsted vægten siger + 10 kilo, med en start vægt på 53 kilo.

Hvor er du dog smuk 

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er du dog smuk 

Åh tak søde, det var sødt sagt (; føler mig nu ikke sååå smuk med vand i benene, uren hud og de ekstra kilo det må gerne have en ende snart !! smiler ..

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

13. august 2011

Jemion

Ihh hvor er du bare smuk Den sidder så flot på dig

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Jemion skriver:

Ihh hvor er du bare smuk Den sidder så flot på dig

Tak min søde (; Nu er der godt nok kort tid tilbage for dit vedkommende, hvor er det spændende altså ..

Anmeld

13. august 2011

Jemion

Mulleunge skriver:

Tak min søde (; Nu er der godt nok kort tid tilbage for dit vedkommende, hvor er det spændende altså ..

Puha synes der er Lang tid til terminen Vil så gerne have min søn i armene nu Jeg glæder mig helt vildt meget nu

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Hej alle ..

Super lækker mave!! Og 10 kg på det tidspunkt er helt passende Jeg har lige læst man skal regne med ca. 5 kilo pr. trimester  

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Jemion skriver:

Puha synes der er Lang tid til terminen Vil så gerne have min søn i armene nu Jeg glæder mig helt vildt meget nu

Jep, jeg forstår dig ! jeg har det på samme måde, og der er bare endnu længere tid for mit vedkommende !!! ØV .. Tiden skal nok gå stærkt søde, fat mod.

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Super lækker mave!! Og 10 kg på det tidspunkt er helt passende Jeg har lige læst man skal regne med ca. 5 kilo pr. trimester  

Mange tak Ja det passer nok helt fint, syntes bare at det er meget på min ellers så lille krop men ender nok på de 15 kilo i alt .. hvilket virker meget for mig, men det er jo meget normalt tror jeg, jeg startede med at være undervægtig (i følge min læge altså) hihi, så skal man regne med at tage lidt mere på vidst ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.