40+2 stadig ikke nogen tegn /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Dianaaa

aaaargh ! ALTSÅ.. har måske haft nogen små tegn men ikke nogen der siger at der en fødsel lige om hjørnet ! syntes det er SÅ træls at jeg SÅ langt henne og der bare ikke sker en Sk*d, oven i det har jeg heller ikke rigtigt noget at give mig til, aner ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå.. øv med øv på

heldigvis om 4 laaaaaaaaaaange dage skal jeg sættes igang, men kunne være lidt fedt hvis han selv fandt vejen ud inden, for 4 dage er dælme lang tid, faktisk en evighed, når man er gået over tid 

skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Dansker I Holland

Dianaaa skriver:

aaaargh ! ALTSÅ.. har måske haft nogen små tegn men ikke nogen der siger at der en fødsel lige om hjørnet ! syntes det er SÅ træls at jeg SÅ langt henne og der bare ikke sker en Sk*d, oven i det har jeg heller ikke rigtigt noget at give mig til, aner ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå.. øv med øv på

heldigvis om 4 laaaaaaaaaaange dage skal jeg sættes igang, men kunne være lidt fedt hvis han selv fandt vejen ud inden, for 4 dage er dælme lang tid, faktisk en evighed, når man er gået over tid 

skulle bare lige ud med det

HÆHÆ jamen så får du da lige en giga bunke vestøv herfra smiler håber der snart sker noget

Anmeld

13. august 2011

Aagaard

Det lyder da bare helt vildt træls! Altså!

Sender lige en masse ve-støv til dig, og hvis vi nu allesammen gør det, så føder du da lige i eftermiddag!

Held og lykke!

Anmeld

13. august 2011

Dianaaa

Aagaard skriver:

Det lyder da bare helt vildt træls! Altså!

Sender lige en masse ve-støv til dig, og hvis vi nu allesammen gør det, så føder du da lige i eftermiddag!

Held og lykke!

ja kunne nu godt have undværet at gå over tid da, 

ja send endelig en masse af det,

Anmeld

13. august 2011

Nessie

Håber for dig at der snart sker noget, så utålmodige mor snart får sin baby i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.