Kan man blive naturligt gravid uden sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.323 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Er der mon nogen af jer, som er blevet gravide ved at hygge uden at have decideret sex? Altså manden fx er kommet udover jer, og så er der kommet lidt sæd ind alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

Er der mon nogen af jer, som er blevet gravide ved at hygge uden at have decideret sex? Altså manden fx er kommet udover jer, og så er der kommet lidt sæd ind alligevel?

nej er jeg ikke lige blevet...men det kan vist lade sig at gøre..men det er yderst svært....

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

nej er jeg ikke lige blevet...men det kan vist lade sig at gøre..men det er yderst svært....

Jeg tænker nemlig også at det kan lade sig gøre, men det må være utrolig sjældent

Anmeld

13. august 2011

baby012

det er meget sjældent, men det sker, problemet er jo ikke det sæd der kommer udenfor, men den smule sæd en mand lukker ud under samlejet som han ikke engang selv kan mærke kommer ud . pre'sperm tror jeg man kalder det ?  

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

det er meget sjældent, men det sker, problemet er jo ikke det sæd der kommer udenfor, men den smule sæd en mand lukker ud under samlejet som han ikke engang selv kan mærke kommer ud . pre'sperm tror jeg man kalder det ?  

Jamen jeg tænker mere, hvis manden slet ikke har været oppe i en, men bare hygget sig og så endt med at komme udover en. hvis det så løber ned i skridtet, så kan man vel blive gravid!

Anmeld

13. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Jamen jeg tænker mere, hvis manden slet ikke har været oppe i en, men bare hygget sig og så endt med at komme udover en. hvis det så løber ned i skridtet, så kan man vel blive gravid!

ehm, nope... det kan man ikke, sæd kan IKKE selv finde derop  

+ hvis de ikke er i den tempratur den skal være, så dør sædcellerne ret hurtigt, så sansynligheden for at en sædcelle der kommer derop ved egen hjælp så har kræfter til at befrugte et æg, ja er ret sikker på atd et dør i processen 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

ehm, nope... det kan man ikke, sæd kan IKKE selv finde derop  

+ hvis de ikke er i den tempratur den skal være, så dør sædcellerne ret hurtigt, så sansynligheden for at en sædcelle der kommer derop ved egen hjælp så har kræfter til at befrugte et æg, ja er ret sikker på atd et dør i processen 

Super! Det tænkte jeg nemlig heller ikke kunne lade sig gøre, men man hører jo så mange mystiske ting en gang i mellem, så man ved jo aldrig hvad kroppen er i stand til!

Anmeld

13. august 2011

Frk.S

Hvis han slet ikke har været oppe i dig, skal du ikke regne med du er gravid.

Anmeld

13. august 2011

Gaia

at sæden løber ned over skridtet kan du ikke blive gravid af. sædcellerne kan godt nok bevæge sig men kun i det miljø (slim) du har i livmoderen/halsen. Desuden er det kun en gang i løbet af måneden du er frugtbar og dit slim er den rigtige konsistens. Derfor er der altså (vil jeg mene) ingen risiko for graviditet medmindre penis har været oppe. Så medmindre du har haft ægløsning lige på det tidspunkt I var sammen,  hans sædcelle selv har fundet ind i dig (ret usandsynligt) og at dernne skulle have fundet ægget (kun omkring 20-25 % chance for graviditet pr. måned) og befrugtet dette..alt sammen uden hjælp fra samleje..ja den tror jeg bare ikke på. Så hyg hyg hyg evt. brug p-piller

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Hvis han ikke har været oppe i dig, kan det SLET ikke lade sig gøre ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.