Smerter - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Hjælp mig tøser...

Jeg har her til morgen sådan ondt i underlivet, i højre side nederst...;(
Og får pludselige rigtig lede smerter dernede;(.

Var sammen med min kæreste i torsdags...

Kan det ha noget med graviditet udenfor livmoderen og gøre? Eller ville dette ikke vise sig SÅ hurtigt?

Og hvad kan det ellers være?

Hjææælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hjælp mig tøser...

Jeg har her til morgen sådan ondt i underlivet, i højre side nederst...;(
Og får pludselige rigtig lede smerter dernede;(.

Var sammen med min kæreste i torsdags...

Kan det ha noget med graviditet udenfor livmoderen og gøre? Eller ville dette ikke vise sig SÅ hurtigt?

Og hvad kan det ellers være?

Hjææælp!!!

Ingen der kan hjælpe mig?

Anmeld

13. august 2011

Vial

Altså ER du gravid?

Eller mener du, at I i torsdag måske har undfanget?? I så fald tager det lige sædcellen et døgns tid at finde ægget. Derefter skal æg og sædcelle dele sig en masse. Så begynder det vandringen ned i livmoder. Først en lille uge senere skal ægget sætte sig fast.

Så lige nu sidder en eventuel graviditet uden for livmoderen - og det SKAL den lige noget tid endnu.

Anmeld

13. august 2011

Vial

Hvis du har ægløsning nu, så kan det det godt være det, som gør ondt. Nogle gange så kan det virkelig nive voldsomt. Så hjælper det at rende rundt og sige som en høne, der jo også ligger æg

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Altså ER du gravid?

Eller mener du, at I i torsdag måske har undfanget?? I så fald tager det lige sædcellen et døgns tid at finde ægget. Derefter skal æg og sædcelle dele sig en masse. Så begynder det vandringen ned i livmoder. Først en lille uge sener skal ægget sætte sig fast.

Så lige nu sidder en eventuel graviditet uden for livmoderen - og det SKAL den lige noget tid endnu.

Mener at vi måske har undfanget i torsdags

Men det vil sige at de smerter jeghar ikke er ensbetydende med det er noget negativt?

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Hvis du har ægløsning nu, så kan det det godt være det, som gør ondt. Nogle gange så kan det virkelig nive voldsomt. Så hjælper det at rende rundt og sige som en høne, der jo også ligger æg

Haha:-)!! Vil jeg prøve så;0)!

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Kan man egentlig blive gravid hele tiden eller kun når man har ÆL??

Anmeld

13. august 2011

TWT

Anonym skriver:

kun når du har ÆL

Anmeld

13. august 2011

Vial

Anonym skriver:

Prøv at google det, så bliver du meget klogere på den der kvindekrop. Der er meget spændende at vide

Anmeld

13. august 2011

FogL

KaMa skriver:

Prøv at google det, så bliver du meget klogere på den der kvindekrop. Der er meget spændende at vide

Og nok også ret godt at vide.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.