Navn til bette pigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Alissa eller Becca! Men mest fordi jeg ikke selv er til "normale" navne (det lyder lidt forkert, men håber du ved hvad jeg mener). På den anden side kan det godt være en af de andre passer ind med jeres egne navne  

Er heller ikke selv til alt for normale/almindelige navne, men vi er jo (desværre ) to om at bestemme =D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Er heller ikke selv til alt for normale/almindelige navne, men vi er jo (desværre ) to om at bestemme =D

Haha, tell me about it Jeg har altid troet jeg bare kunne få de navne jeg godt kunne lide. Troede ikke mænd havde en mening, men de har de jo så åbenbart  

Anmeld

12. august 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Haha, tell me about it Jeg har altid troet jeg bare kunne få de navne jeg godt kunne lide. Troede ikke mænd havde en mening, men de har de jo så åbenbart  

Sådan tænkte jeg også =D Og man skal også lige pludselig overveje, om nogen i hans familie hedder det man overvejer - det er dobbelt-op på spekulationer =D

Anmeld

12. august 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Sådan tænkte jeg også =D Og man skal også lige pludselig overveje, om nogen i hans familie hedder det man overvejer - det er dobbelt-op på spekulationer =D

Jeps! Heldigvis har hans familie meget typisk danske navne, så det er ikke et problem her. Men du må bare daske lidt til ham. Sig det er dig, der skal presse ungen ud, så du har mest ret til at bestemme  

Anmeld

12. august 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Jeps! Heldigvis har hans familie meget typisk danske navne, så det er ikke et problem her. Men du må bare daske lidt til ham. Sig det er dig, der skal presse ungen ud, så du har mest ret til at bestemme  

Ha ha, ja det er da værd at prøve =D Indtil videre har den heddet "du er delvist skyld i det her" (primært de dage hvor kvalmen har været størst) =D

Anmeld

12. august 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Ha ha, ja det er da værd at prøve =D Indtil videre har den heddet "du er delvist skyld i det her" (primært de dage hvor kvalmen har været størst) =D

Haha! Også særdeles brugbar

Anmeld

12. august 2011

Laura.

Jeg har stemt Laura - det hedder jeg nemlig selv.. Alissa kommer på en 2. plads..

Anmeld

12. august 2011

Muhmi

Helt klart Gry! Det er nuttet!!

Anmeld

13. august 2011

SussieThyssen

JulieWH skriver:

Så har vi snævret feltet ned til 5 mulige navne til vores bette pige =)

Denne afstemning er primært for sjov, da vores mening selvfølgelig er den der tæller, men svar alligevel =)

Laura er utroligt sødt men det er Alissa også

Anmeld

13. august 2011

Lisbeth1985

JulieWH skriver:

Så har vi snævret feltet ned til 5 mulige navne til vores bette pige =)

Denne afstemning er primært for sjov, da vores mening selvfølgelig er den der tæller, men svar alligevel =)

Laura:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.