Igangsættelse?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2011

c_lo

Hej alle..Puha. Jeg Har fået et valg om at blue sat igang hvilken so helst dag, pga bækkenløsning. Jeg har dog fået at vide at fordi min livmoder er umoden - så kan igangsættelsen i visse tilfælde medfører akut kejsersnit..Er det nogle af jer der har prøvet at blive sat igang, og hvordan var jeres forløb?Jeg er simpelthen så meget i tvivl om hvad jeg skal gøre...Kram C, 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Clisolka

c_lo skriver:

Hej alle..Puha. Jeg Har fået et valg om at blue sat igang hvilken so helst dag, pga bækkenløsning. Jeg har dog fået at vide at fordi min livmoder er umoden - så kan igangsættelsen i visse tilfælde medfører akut kejsersnit..Er det nogle af jer der har prøvet at blive sat igang, og hvordan var jeres forløb?Jeg er simpelthen så meget i tvivl om hvad jeg skal gøre...Kram C, 39+2

Jeg blev sat i gang 39+4 pga svangerdiabetes. Da jeg mødte op og blev undersøgt kunne de tage vandet med det samme, da jeg var 3-4 cm åben  15 timers veer efter endte det i et akut kejsersnit, da min datter havde sat sig fast i mit bækken 

Anmeld

12. august 2011

Moar'en

blev sat igang da jeg var 39+0 pga flowet i navlestrengen var faldende. Jeg fik stik piller fredag, lørdag og søndag, mandag tog de vandet, jeg fik Ve-drop og da jeg 5 timer efter ikke havde åbnet mig mere end 0.5 cm og vores søns hjerterrytme faldt ved mindste tegn på ve (og at Viktor jo er hjertebarn) endte det i akut kelsersnit. Det viste sig at hans navlestreng sad rundt om maven og derfor strammede når der skete det mindste

Anmeld

12. august 2011

kamtok

Jeg blev sat i gang i 39+2 af samme grund som dig (svær bækkenløsning) og jeg havde modnet mig en lille smule .. Havde omkring 1-1½ cm. livmoderhals tilbage og var overhovedet ikke åben. Jeg fik stikpille tirsdag morgen kl. 9 og igen tirsdag eftermiddag omkring kl. 14. Nr. 2 pille satte gang i sagerne og vandet gik kl. 17.35 og så strømmede veerne ind over mig som bare fanden. Jeg fødte først onsdag aften kl. 22.05 (alm. fødsel) og det var hårdt med så lang en fødsel - men det kan man jo også risikere når man går i fødsel naturligt. Jeg er glad for at jeg blev sat i gang, for jeg kunne slet ikke gå til sidst (kunne dårligt komme fra p-kælderen på Hvidovre og op til fødegangen)..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.