Hvornår kunne det ses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Anonym11

Hvornår kunne andre se at i var gravide?

Jeg er i 30 uge, og folk kan stadig ikke se jeg er gravid. Har kun et lille bump. Er kun dem der ser mig hver dag der kan se jeg er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Madam Blå

Må vi se? Jeg kender en, der først fik maven i 9. måned. Men da den så kom, så blev den til gengæld også kæmpe. Tror mavsen tog revanche

Jeg var i uge 7 da folk kommenterede højlydt at jeg da måtte være gravid med min vægtøgning. I uge 12-15 blev det meget tydeligt, og kunne ikke lyve mig fra at være gravid længere. Påstod de Meen, jeg synes jo godt, at jeg kunne gemme det lidt

Anmeld

12. august 2011

Aagaard

Madam Blå skriver:

Må vi se? Jeg kender en, der først fik maven i 9. måned. Men da den så kom, så blev den til gengæld også kæmpe. Tror mavsen tog revanche

Jeg var i uge 7 da folk kommenterede højlydt at jeg da måtte være gravid med min vægtøgning. I uge 12-15 blev det meget tydeligt, og kunne ikke lyve mig fra at være gravid længere. Påstod de Meen, jeg synes jo godt, at jeg kunne gemme det lidt

Hos mig kunne det sådan for alvor ikke forvæksles med overvægt omkring uge 23-25.

Anmeld

12. august 2011

camillakrath

Anonym11 skriver:

Hvornår kunne andre se at i var gravide?

Jeg er i 30 uge, og folk kan stadig ikke se jeg er gravid. Har kun et lille bump. Er kun dem der ser mig hver dag der kan se jeg er gravid.

Jeg havde termin den 20. maj;

Det ene billede blev taget først i januar. Her omkring kunne man se at jeg var gravid. Indtil da lignede det bare at jeg var lidt tyk 

Det andet, midt - sidst i feb.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.