Jeg er efter et dumt one-night stand i byen, gået hen og bleven gravid.
Uden tvivl er dette mit højeste ønske, en lille baby... Men det havde bestemt været så meget bedre, hvis jeg kendte fyren jeg var sammen med.
Vi mødte hinanden nede i byen, gik ind på en bar for at se om der skete noge, meeeen vi bestemte os for at tage hjem til mig i stedet for. Hvor vi så havde sex, ubeskyttet... Dum og fulde som vi nu var.
Men jeg fik jo aldrig noget ud af ham, jo han sagde at han hed Tobias og kom fra Århus, andet fik jeg ikke... ikke engang et nummer. Men igen var jeg jo dum, og faktisk troede at han var interesseret i mig, for han lovede højt og helligt at han ville komme tilbage dagen efter eller sådan noget, så han fik lov til at låne en af mine film, for hva skade kan der ske??
Nu lidt over en måned efter, stadig ingen Tobias, ingen film og når ja, så er jeg i 5 uge nu.
Jeg ønsker ikke en abort, men nej hvor kan jeg da tænke over det hele, men ingen tvivl om at det vil blive hårdt for mig, men jeg tager det lige nu en dag af gangen, min datter eller søn vil blive elsket så meget, har en kanon familie der støtter mig og jeg ved at jeg vil blive en god mor.
Tænker at det at jeg græder nogle gange, nok bare er mine hormoner og kroppen der er ved at finde ud af noget, er ihvertfald det alle folk siger...
Jeg er forresten 25år
Anmeld