Det burde nok ikke være sket, men er lykkelig alligevel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Charmed86

Jeg er efter et dumt one-night stand i byen, gået hen og bleven gravid.

Uden tvivl er dette mit højeste ønske, en lille baby... Men det havde bestemt været så meget bedre, hvis jeg kendte fyren jeg var sammen med.

Vi mødte hinanden nede i byen, gik ind på en bar for at se om der skete noge, meeeen vi bestemte os for at tage hjem til mig i stedet for. Hvor vi så havde sex, ubeskyttet... Dum og fulde som vi nu var.

Men jeg fik jo aldrig noget ud af ham, jo han sagde at han hed Tobias og kom fra Århus, andet fik jeg ikke... ikke engang et nummer. Men igen var jeg jo dum, og faktisk troede at han var interesseret i mig, for han lovede højt og helligt at han ville komme tilbage dagen efter eller sådan noget, så han fik lov til at låne en af mine film, for hva skade kan der ske??

Nu lidt over en måned efter, stadig ingen Tobias, ingen film og når ja, så er jeg i 5 uge nu.

Jeg ønsker ikke en abort, men nej hvor kan jeg da tænke over det hele, men ingen tvivl om at det vil blive hårdt for mig, men jeg tager det lige nu en dag af gangen, min datter eller søn vil blive elsket så meget, har en kanon familie der støtter mig og jeg ved at jeg vil blive en god mor.

Tænker at det at jeg græder nogle gange, nok bare er mine hormoner og kroppen der er ved at finde ud af noget, er ihvertfald det alle folk siger...

Jeg er forresten 25år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

serinasmor

tillykke med graviditeten ...

jeg håber alt kommer til at gå glat og så problemfrit som muligt ..

jeg havde ikke været så modig som dig ... så hatten af for det

Anmeld

12. august 2011

Tvillingemor80

held og lykke med det !

Anmeld

12. august 2011

Wimmie

Tillykke

Selvom det ikke er sket under ideelle omstændigheder, så er det vigtigste jo at du er glad for graviditeten og ønsker barnet

Held og lykke med den lille.

Anmeld

12. august 2011

Charmed86

Tak skal i ha... jeg er stadig lidt bange over det, men jeg ønsker at gennemføre denne graviditet, jeg synes selv at jeg har alderen, pladsen, pengene og ja alt er næsten perfekt til det..

Undtagen faderen... Men hvem ved, jeg kunne da måske møde en fantastisk fyr en dag.

Anmeld

12. august 2011

Charmed86

Så er det jo bare om alt så er som det skal være når jeg skal ind til lægen i næste måned.... Håber jeg virkelig, men har en rigtig god fornemmelse med det hele.

Nej jeg kunne godt ha ønsket at det var sket under andre omstændigheder, men nu er det jo sket... Jeg vil bestemt elske barnet lige meget om det var ved et uheld eller det var planlagt.

Anmeld

12. august 2011

Nynne88

Stort tillykke med det lille liv i maven . Det lyder som om du er afklaret med det - jeg ville også have beholdt det i din situation! Håber det hele flasker sig.

Anmeld

12. august 2011

Stjernholm87

Sys simpelthen det er FEDT du tager ansvar  
Sys bestemt det er flot du vil beholde det, for det er da en svær situationen at starte i... Men du elsker jo allerede barnet kan jeg høre og det er det det handler om... masser af kærlighed  
og dejligt med en GOD familie der støtter dig..

Kan jo ikke andet end sige TILLYKKE med bebs i maven, GLÆD dig, det bliver en fantastisk tid du går i møde  Og du bliver uden tvivl en alletiders mor..

Kathrine 31+5

Anmeld

12. august 2011

millesofie

Charmed86 skriver:

Jeg er efter et dumt one-night stand i byen, gået hen og bleven gravid.

Uden tvivl er dette mit højeste ønske, en lille baby... Men det havde bestemt været så meget bedre, hvis jeg kendte fyren jeg var sammen med.

Vi mødte hinanden nede i byen, gik ind på en bar for at se om der skete noge, meeeen vi bestemte os for at tage hjem til mig i stedet for. Hvor vi så havde sex, ubeskyttet... Dum og fulde som vi nu var.

Men jeg fik jo aldrig noget ud af ham, jo han sagde at han hed Tobias og kom fra Århus, andet fik jeg ikke... ikke engang et nummer. Men igen var jeg jo dum, og faktisk troede at han var interesseret i mig, for han lovede højt og helligt at han ville komme tilbage dagen efter eller sådan noget, så han fik lov til at låne en af mine film, for hva skade kan der ske??

Nu lidt over en måned efter, stadig ingen Tobias, ingen film og når ja, så er jeg i 5 uge nu.

Jeg ønsker ikke en abort, men nej hvor kan jeg da tænke over det hele, men ingen tvivl om at det vil blive hårdt for mig, men jeg tager det lige nu en dag af gangen, min datter eller søn vil blive elsket så meget, har en kanon familie der støtter mig og jeg ved at jeg vil blive en god mor.

Tænker at det at jeg græder nogle gange, nok bare er mine hormoner og kroppen der er ved at finde ud af noget, er ihvertfald det alle folk siger...

Jeg er forresten 25år

Tillykke

det er da næste det samme som jeg gjorde

jeg var 23 og blev insemineret på en klinik med anonymt donorsæd

jeg er nu 25 og har den skønneste pige på 19mdr  hun har ingen far og skønt hun kigger lidt ekstra på de mænd hun møder så kunne hun ikke have det bedre, for hun for alt den kærlighed hun kan holde til og mere til

self driller dine hormoner dig, det er kun narturligt

Anmeld

12. august 2011

Lone Jakobsen

stort tillykke med det

jeg synes det er super flot at du har valgt at beholde barnet. din historie er ikke slem. nærmere lidt sød, og den vil blive dejlig at fortælle den lille engang.

jeg håber du får en dejlig graviditet og føder den skønneste baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.