Fy for pokker..... rotter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Fru Nielsen

Fy for den lede.......

Vi sidder og spiser aftensmad, og min mand kigger ud af terassedøren og gæt hvad? Der sidder en stor fed rotte og kigger ind på os.....

Vi reagere jo alle sammen, og den bliver bange og løber ind i vores skur...

Ringer selvfølgelig til kommunen på mandag, men er der noget man kan gøre her i weekenden????

Vi har kanin foder osv til at stå ude i vores skur, så det har vi selvfølgelig fjernet også er manden ved at tømme skuret for pap, aviser osv så den i hvert fald ikke har noget godt at leve i.....

Nogen man selv kan gøre udover de ting??

Knus fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

MinNoah

ADDDDDDDDDDD jeg er SÅ panisk angst for rotter at jeg nok var flyttet ud til jeg vidste de var VÆK

Men ellers så ja, det vigtigste er at fjerne al form for foder og andet mad... Ved ikke om man kan gøre andet, sende en kat eller hund derud ej aner det ikke.. Men FØJ hader rotter.,.

Anmeld

12. august 2011

132319

Ydrk, rotter er det klammeste i verden

Sidste år, fandt jeg en død rotte der var kravlet op i mit toilet. Den var død og druknet, men hvis den bare havde været lidt større, kunne den have kravlet op!

Jeg gik total i panik og så rotter over ALT i min lejlighed (der var selvfølgelig ingen)

Der gik flere måneder før jeg kunne sidde normalt på et toilet og tisse igen -Hvilket ikke er super fedt når man er i 2. trimester af en graviditet

Anmeld

12. august 2011

JeNoVa

Jeg har i andre lande oplevet, at folk laver deres egne rottefælder.

Jeg har slået det op, og det ser sådan her ud:

http://www.instructables.com/id/Mouse-Rat-Trap-from-Recycled-Water-Bottle/step5/Trap-some-rodents/

Anmeld

12. august 2011

havana

Hvis ikke det var fordi du bor så langt væk, så har jeg 4 professionelle rottefængere, i form af dansk svensk gårdhunde

Anmeld

12. august 2011

Isabella_mor

skadedyrsbekæmper. kommer med en fælde. sætter den op. går igen, henter fælden når rotten er gået i...

Anmeld

12. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Sjovt eller.. men tror jeg havde ladet en masse foder stå i skuret så den forhåbentlig blev der og ikke løb ind i huset

Anmeld

12. august 2011

Joan ( Smallie )

Sæt en rottefælde op med mel i. Dem der ligner mussefælder så klapper den med det samme og rotten er død. Så er i fri for at have gift til at ligge og en død rotte et eller andet sted der ligger og stinker.

Anmeld

12. august 2011

birthee

En rottefælde, med en rosin der har lagt i blød i vaniljesukker... Det har virket herhjemme... Og ellers bare fat i rottefængeren på mandag, og bed om sådan en lukket kasse med gift i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.