Forskel på Sygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Witt

Downs Syndrom og Kromosomsygdom, nogen der ved forskellen ??

Kan godt være jeg spørger dumt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

twinny

DS er også en kromosomfejl... Kromosomfejl kan være mange forskellige sygdomme nogle værre end andre...

Du kan finde mange på nette, hvis du søger på google

Anmeld

12. august 2011

Witt

Baby-støv skriver:

DS er også en kromosomfejl... Kromosomfejl kan være mange forskellige sygdomme nogle værre end andre...

Du kan finde mange på nette, hvis du søger på google

Jaa, har prøvet og læse lidt om det på google.. Det bare fordi at jeg ser på profiler her inde at de fleste har fået et tal om risikoen ..

På mit brev står der bare: "Det viser, at der er normale forhold hos fosteret uden øget risiko for kromosomsygdom.. Du skal derfor bare komme til næste skanning som aftalt" ...

Anmeld

12. august 2011

twinny

Witt skriver:

Jaa, har prøvet og læse lidt om det på google.. Det bare fordi at jeg ser på profiler her inde at de fleste har fået et tal om risikoen ..

På mit brev står der bare: "Det viser, at der er normale forhold hos fosteret uden øget risiko for kromosomsygdom.. Du skal derfor bare komme til næste skanning som aftalt" ...

Okay.... Det er forskelligt om hospitalerne siger risikotallet. Men hvis de siger det er fint. Så stol på det.

Anmeld

12. august 2011

Witt

Baby-støv skriver:

Okay.... Det er forskelligt om hospitalerne siger risikotallet. Men hvis de siger det er fint. Så stol på det.

Rigtig nok - vigtigste er vores guldklump har det godt og er rask ..

Anmeld

12. august 2011

twinny

Witt skriver:

Rigtig nok - vigtigste er vores guldklump har det godt og er rask ..

jaah helt bestemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.