Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har fået samlet en masse pixibøger og vi får dem aldrig læst. Så måske andre kunne få mere glæde af dem:-)
Har omkring 200 forskellige, og det er alt fra
- Rasmus Klump
- Peter Plys
- og bøger mange mange flere
Sælges til 5 kr stk:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Seker skriver: Har fået samlet en masse pixibøger og vi får dem aldrig læst. Så måske andre kunne få mere glæde af dem:-) Har omkring 200 forskellige, og det er alt fra - Rasmus Klump - Peter Plys - og bøger mange mange flere Sælges til 5 kr stk:-)
har du:
tornerose
fyrtøjet
den grimmeælling
og andre af hc andersens eventyr???
glemte lige billed
aya-zia skriver: har du: tornerose fyrtøjet den grimmeælling og andre af hc andersens eventyr???
Af HC Andersen har jeg
- kejserens nye klæder
- den grimme ælling
- den standhaftige tinsoldat
- den lille pige med svovlstikkerne
- klods-hans
- svinedrengen
- tommelise
Seker skriver: Af HC Andersen har jeg - kejserens nye klæder - den grimme ælling - den standhaftige tinsoldat - den lille pige med svovlstikkerne - klods-hans - svinedrengen - tommelise
dem vil jeg gerne ha... har du nogle af du ved de der disney klassiker... som tornerose og snehvide og dem???
aya-zia skriver: dem vil jeg gerne ha... har du nogle af du ved de der disney klassiker... som tornerose og snehvide og dem???
Har ikke andre fra HC Andersen
Men har peter plys og rasmus klump
har også disney hvis det lokker
Seker skriver: Har ikke andre fra HC Andersen Men har peter plys og rasmus klump har også disney hvis det lokker
hva har du af disney???
det er fordi vi har en del selv også
men vi samler på dem hehe
aya-zia skriver: hva har du af disney??? det er fordi vi har en del selv også men vi samler på dem hehe
fandt lige
-rødhætte
-prinsessen og tiggeren
-guldlok og de 3 bjørne
-snehvide
der udover har i tarzan (junglens konge) og (jungleliv)
-junglebogen 2 (alle mine venner) og (mig og min bjørn baloo)
- Rip rap pg rup på eventyr (det hemmelighedsfulde skib)
- lilo og stitch
tine1985 skriver: Har du 'Hvorfor græder Emma'?
Har du 'Hvorfor græder Emma'?
Ja den har jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128