Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aya-zia skriver: som er SINGEL... navn: Martin alder: 32 højde: 178 bopæl: Hammel (midt Jylland) han er den SØDESTE fyr... venlig, gavmild, rolig, romantisk, total charmetrold... og så er han VIRKELIG en man kan stole på... vælge man ham her får man en ven for livet... han vil ALDRIG være utro og han vil forgude den jord du går på...! han ELSKER hygge dage på sofaen og en dejlig tur i det fri... han er også praktisk anlagt, det vil sige han kan altså godt slå søm i han har en dejlig lille pige på 5 år... han drømmer om flere børn, hus og have og NATURLIGVIS drømme pigen (helst hende først hehe)
som er SINGEL...
navn: Martin
alder: 32
højde: 178
bopæl: Hammel (midt Jylland)
han er den SØDESTE fyr... venlig, gavmild, rolig, romantisk, total charmetrold... og så er han VIRKELIG en man kan stole på...
vælge man ham her får man en ven for livet... han vil ALDRIG være utro og han vil forgude den jord du går på...!
han ELSKER hygge dage på sofaen og en dejlig tur i det fri...
han er også praktisk anlagt, det vil sige han kan altså godt slå søm i
han har en dejlig lille pige på 5 år...
han drømmer om flere børn, hus og have og NATURLIGVIS drømme pigen (helst hende først hehe)
..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke værst
Han er da en flot fyr
Meeen holder mig til min egen fantastiske kæreste *S*
Muuums Han ser sød og rar ud. Øv bøv jeg bor i nordjylland.
har en storesøster på 27, som synes han ser utrolig sød ud hun spørger, hvor man kan få kontakt til ham henne
min søster bor forresten ikke langt fra hammel, og er tit i anbæk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128