Tur i hansapark. (MANGE billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2011

MIWULA

Først vil jeg lige sige sorry for alle de billeder hihi.

Super dejlig tur vi havde til hansapark i tyskland og rigtig dejlig vejr manden og jeg fik lov og gå helt uden lillemanden sammen med de andre mens min mor og moster passede ham og min søsters pige på 1 år det var så skønt så kunne man jo komme op og prøve noget sammen. Det var første gang vi efterladte jamie i andres hænder men det gik nu rigtig godt.  bare mor her der gerne lige ville se ham igang imellem. hihi efter 1½ time.  

Nå men håber i nyder ALLE mine billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Maja_4000

Åh .. Jeg vil også i Hansapark !

Det ligner at I havde en rigtig god tur ;D Og hvor dejligt at de ville tage ham , så I ikke skulle skiftes til at prøve ting hele tiden ( Dét har jeg lige prøvet på Bakken .. Liiidt irriterende :b )

Anmeld

12. august 2011

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Åh .. Jeg vil også i Hansapark !

Det ligner at I havde en rigtig god tur ;D Og hvor dejligt at de ville tage ham , så I ikke skulle skiftes til at prøve ting hele tiden ( Dét har jeg lige prøvet på Bakken .. Liiidt irriterende :b )

Det kan jeg godt forstå du vil. har du været der før??

Ja det var bare super skønt.  Åhh ja kender det godt vi har oz både været i bonbonland og tivoli hvor vi skulle skiftes.

Anmeld

12. august 2011

Maja_4000

MIWULA skriver:

Det kan jeg godt forstå du vil. har du været der før??

Ja det var bare super skønt.  Åhh ja kender det godt vi har oz både været i bonbonland og tivoli hvor vi skulle skiftes.

Ja , jeg var der i 9. klasse :b så det er jo efterhånden længe siden
Det sjove forsvinder lidt når man er alene oppe i et eller andet :b dem vi var afsted med tilbød at tage vores datter .. Men hun er i en periode hvor det KUN er mor og far som er gode nok

Anmeld

12. august 2011

MinNoah

Wow... ser ud til de har nogle temmelig SINDSSYGE rutchebaner/karuseller...

Men fedt ser det ud

Anmeld

12. august 2011

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Ja , jeg var der i 9. klasse :b så det er jo efterhånden længe siden
Det sjove forsvinder lidt når man er alene oppe i et eller andet :b dem vi var afsted med tilbød at tage vores datter .. Men hun er i en periode hvor det KUN er mor og far som er gode nok

Åhh ja okey og så kan man jo heller ikk lige og efterlade hende når hun har det sån.

Anmeld

12. august 2011

MIWULA

MinNoah skriver:

Wow... ser ud til de har nogle temmelig SINDSSYGE rutchebaner/karuseller...

Men fedt ser det ud

jep det har de også det er så fedt. Hvis du godt kan li sådan noget så ved jeg der er en park mere i tyskland som hedder heidipark de har vist noget der er vildere.  Har desværre ikk selv været der endnu men det skal jeg helt sikkert.

Anmeld

13. august 2011

Maja_4000

MIWULA skriver:

Åhh ja okey og så kan man jo heller ikk lige og efterlade hende når hun har det sån.

Nemlig .. Det ville være synd (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.