Bækkenløsning?:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, det fik jeg konstateret ved lægen idag

jeg går ind i uge 18 imorgen.. Ringer grædende og fortæller det til min søster, som bare siger, det kan MAN IKKE have før efter uge 20, så det har du ikke... SLASK...

Er det rigtigt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Ayasmor

Luk ørene for hvad din søster siger.. Jo det kan du godt have før uge 20. Lægen har konstateret det, og tror næppe din søster ved bedre end din læge.. Du får lige et kram herfra

Anmeld

12. august 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

jeg går ind i uge 18 imorgen.. Ringer grædende og fortæller det til min søster, som bare siger, det kan MAN IKKE have før efter uge 20, så det har du ikke... SLASK...

Er det rigtigt???

Du skal slet ikke lytte på hvad din søster siger.

Jeg fik konstateret bækkenløsning allerede da jeg var 16+ og blev sygemeldt med det samme. Og det bliver som regl kun værre, også hvis du passer på.

Jeg har svært ved at komme op af fx sengen, kan ikke gå for meget osv osv.

Så tag det pænt alvorligt hvad din læge har sagt.

Du får lige et

Anmeld

12. august 2011

Frk.S

Jeg ville vælge at lytte til lægen fremfor søsteren. Underligt hun tror hun ved bedre.

Anmeld

12. august 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Er det rigtigt???

tror ikke der er nogen gylden regel for hvornår man kan få det. og nu hvor din læge har sagt at du har det, så er det nok ikke for sjov. men fin hjælpende og støttende søster du har dig  ( ironi )

Anmeld

12. august 2011

Deka11

Anonym skriver:

Er det rigtigt???

Jeg fik det konstateret i uge 10, så det kan man altså sagtens.

Men er ellers ked af at du skal døje med det. Håber ikke at det bliver alt for slemt. Husk at lytte til din krop, og passe på dig selv.

Ellers held & lykke med graviditeten.

Anmeld

12. august 2011

Nitz - <3 David

Man kan sagtens få det før.. jeg døjer meget med mine hofter/lænd.. Og lægen har nu sendt mig til undersøgelse på sygehuset (da jeg er blevet opereret i min hofte for 10 år siden) for at finde ud at om det er bækkenløsning, eller om det er pga. den operation..
jeg kender til flere der har fået konstateret det ret tidligt.. (før uge 15..) da det jo er der kroppen begynder at gøre klar til at bære et foster..

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Tak allesammen.. Ja, jeg bblev sku også noget paf!!

Jeg bare ikke glad for at tage Kodain og en panodil, er så bange for at skade baby med de medicin, selvom lægen siger det ufarligt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.