Forslagt til hvordan/hvornår vi kan ses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nu i 1½ månede set den her søde og dejlige fyr. Vi har nemt kunne se hinanden pga mit barn har været på sommerferie hos faderen. Men nu er der atter hverdag og jeg har mit barn hver dag. Mit barn er kun hos faderen en weekend om måneden. Min kæreste bor 1 times kørsel fra mig, så at han lige kommer forbi 1 time eller 2 når mit barn sover, er lige lovlig lidt i forhold til transporten. MEN... hvordan pokker får vi så hinanden at se. Jeg kan få mit barn passet i ny og næ, men øv synes det er lidt omstændigt. Er dog meget vild med fyren her, så er villig til at "nøjes" med at se ham, det jeg nu kan få ham at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg har nu i 1½ månede set den her søde og dejlige fyr. Vi har nemt kunne se hinanden pga mit barn har været på sommerferie hos faderen. Men nu er der atter hverdag og jeg har mit barn hver dag. Mit barn er kun hos faderen en weekend om måneden. Min kæreste bor 1 times kørsel fra mig, så at han lige kommer forbi 1 time eller 2 når mit barn sover, er lige lovlig lidt i forhold til transporten. MEN... hvordan pokker får vi så hinanden at se. Jeg kan få mit barn passet i ny og næ, men øv synes det er lidt omstændigt. Er dog meget vild med fyren her, så er villig til at "nøjes" med at se ham, det jeg nu kan få ham at se

altså jeg tænker lidt at han må komme om aftenen når dit barn er lagt i seng, og så må han køre om morgenen inden barnet står op.. måske det var en ide?? så har i aftenen sammen og han skal ikke køre hjem når han er træt..

Anmeld

12. august 2011

MinNoah

Altså jeg kan da ikke se noget i vejen for at han ser dit barn.. ´Hvor I så bare agerer som venner, altså ikke kysser, krammer osv. foran barnet... Hvor gammel er dit barn?

Synes ikke man som enlig mor skal slæbe en ny fyr med hen foran barnet hver måned, men om han indimellem kommer og spiser aftensmad med jer og så bliver der og tager afsted evt inden barnet står op, så er det jo bare ligesom havde du en ven på besøg.. Men ja altså husk at gem kys osv. til barnet sover

Anmeld

12. august 2011

eElak

Den er sgu svær den der. 

Umiddelbart så tænker jeg at han må komme om aftenen når lillefisen sover. For forslaget om at han må tage afsted om morgenen. Det tror jeg ikke ville holde i længden overhovedet. 

I starten så ville jeg bruge mulighederne for pasning og så ses om aftenen. 

Men.. har du overvejet at lade dit barn møde manden?

Ikke som det helt store overhovedet, men f.eks. som en udflugt, hvor han så kan blive lidt efter barnet er puttet.
Hvor i så gemmer kærtegnene til når barnet er puttet :-D

Jeg har selv tankerne omkring min søn og aftalen med min X var at der skulle gå 4 måneders tid, for at man følte sig sikker på den nye - eller vidste om det førte til mere eller ej. Så kan godt forstå hvis den lille ikke skal se manden endnu. 

Hvis han er den rigtige - så har han også forståelse for sin situation.. Men har han selv ytret interesse for at møde den lille?

Anmeld

12. august 2011

SjeBets

da jeg mødte manden min, ville jeg ikke have han mødte mine børn, da vi var kommet ud af et grimt brud. 

Så de første måneder (4) kom han om aftene og sov hos mig og kørte før de stod op, ikke hver aften men en gang i mellem, og så sås vi når jeg ikke havde mine unger, han tog ikke så tungt på at han havde sine unger. men jeg var lidt tilbage holdene omkring det også hvis det nu ikke skulle være mere end det va r

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det hele kom lidt af sig selv, da min datter selv gættede, at jeg havde fået en kæreste Ja det er ikke ligetil, at skjule en forelskelse overfor en 8 årrig pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.