henh01 skriver:
Hejsa
Jeg skriver fordi jeg er i en lidt uheldig/heldig situation at blive fyret fra job når jeg kommer tilbage efter barsel (en aftale jeg har været med til at indgå) og har derfor meldt min søn ud af den inst. han skulle have startet i her til sep. og i stedet udskudt pladsen til 1 jan (har opsigelse til 31. jan, hvorfor jeg først går ledig 1. feb)
Jeg kan jo mærke på ham at han trænger lidt til at blive aktiveret af andre jævnalderne børn. Hvad laver I med jeres barn/børn? Jeg har netop meldt ham til babysvømning, men det er kun 1 gang om ugen. 
her skal vi til og starte i legestuen ved kirken. ellers går dagen med forskellige lege, bruger også bobles en del da det er godt for moterikken, farver, synger, sætter dvd på, hvor man kan lave bevægelser til sange. og ja inden jeg ser mig om, skal de to store hentes
går ture og snakker om de forskellige ting.
nu skal den ældste så starte til håndboldt, og den næst ældste til spejder.
har snakket om jeg gerne ville gå til gymnastik med nr 3 og svømning med den sidste, men er ik sikker på det lige bliver til noget i år.
er de to små jeg går hjemme med.
er også sammen med venner, desværre kender jeg ikke rigtig så mange der går hjemme med deres børn
Anmeld