1. lægebesøg ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. august 2011

<3

så har jeg været til første lægeundersøgelse med GU og det hele. Det er en supersød læge jeg har så det var dejligt. Nå men min livmodermund er flot lilla, og jeg vokser det rigtige sted - hvilket betyder bebsen sidder i livmoderen og så mente han at min livmoder var større end forventet... Selvfølgelig har jeg da det Som alle andre åbenbart - ikke at jeg tror der er ekstra bonus derinde. Så nu er 1.læge besøg overstået og ja, jeg fik snakket om de ting jeg skulle bla. min første graviditet så der nu er mere obs på evt. gener. Men igen jeg har tager lige 2kilo på denne gang modsat 10 kg med Tjalfe så der er allerede forskel... Også på mandag skal jeg have taget blodprøven til doubletest og næste mandag skal jeg til NF og så om 2 uger så skal jeg have 2. lægebesøg hvor han vil lave vandrejournal mm. Det synes jeg lød lidt mærkeligt men herregud da, han må jo vide hvad han gør. Så nu starter hele graviditetscirkusset Og ja jeg er i dag 10 +4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

sarahb

WOW 10+4 det er jo gået så stærkt.. Fantastisk!!!

Lyder godt med livmoder osv, det erså dejligt lige at blive tjekket ved lægen for nu at se om man er RIGTIG gravid.. haha...

Hva med mavebilleder søde!!?

Anmeld

12. august 2011

<3

Jo har fået taget nogle og har delt dem det andet sted du ved Men jo jeg skal da også dele dem her   To sec så skal jeg se om jeg ikke kan lægge et pic op - godt du minder mig om det!

Anmeld

12. august 2011

Barbamama

Årh det er bare så hyggeligt!!!! Jeg glæder mig helt åndssvagt til det bliver min tur!

Anmeld

13. august 2011

<3

michella80 skriver:

Årh det er bare så hyggeligt!!!! Jeg glæder mig helt åndssvagt til det bliver min tur!

Ja det kan jeg godt forstå! Det er også skønt - meget diffust men vidunderligt. Men lige nu med en måneds kvalme er jeg ved at være lidt i tvivl Altså på luksusmåden

Anmeld

14. august 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! Det er også skønt - meget diffust men vidunderligt. Men lige nu med en måneds kvalme er jeg ved at være lidt i tvivl Altså på luksusmåden

Åh ja det er der ikke noget at sige til! Den kvalme er dræbende!

Anmeld

14. august 2011

<3

michella80 skriver:

Åh ja det er der ikke noget at sige til! Den kvalme er dræbende!

Ja den er så oooond!!! men det er jo det hele værd!

Anmeld

14. august 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Ja den er så oooond!!! men det er jo det hele værd!

Ja heldigvis da!!!

Anmeld

14. august 2011

<3

michella80 skriver:

Ja heldigvis da!!!

Nemlig ja! Utroligt men sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.