hvilken babyalarm har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. januar 2009

SaNiNa

Vi snakker om at købe denne her...

Super Nova babyalarm

Med rækkeviddekontrol.
2 kanaler, 8 kanalkoder og 16 digitale koder.
Med 2 genopladelige enheder og visuel lydindikation.
Med batterikontrol, vibrator og temperaturmåler.
Display med lys ved aktivering.
Rækkevidde optil 600 m.

Men vi vil da gerne osse lige høre hvad i andre har og hvad i syntes om dem...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Anja

Den har vi og er meget glade for den.

Anmeld

6. januar 2009

jolu

Den har vi og den er helt vildt god! MEN MEN.....vil slet ikke anbefale den

Vi har 2 gange måtte bytte batteriet både på modtager og afsender enheden. Babysam påstod at der aldrig var problmer for andre med den..... så er det skisme lidt sjovt at de havde en hel glasbowle stående med Babynova batterier, samt en bunke med Babynova alarmer i æsker til rep........og i det jeg står og brokker mig kommer endnu en kunde ind med sin alarm.....jeg var ved at dø af grin over det.....

Herudover er den enormt skrøbelig, det er jo næsten umuligt ikke at tabe sådan en ind imellem, når man lige skal have 7 ting i armene når lillemanden skal puttes..... så vi har tabt vores en del gange og det kan den altså ikke holde til.....så den er efterhånden lettere ramponeret.

Jeg ville vælge den store model fra Phillips i stedet for.....selvom den frarådes hos Babysam.....og hvorfor mon sikkert fordi at deres provenue ikke er nært så stort på Philips, som på BabyNova.

Så nej selvom den er helt eminent, i rækkevidde og betjening,- så ville jeg vælge en anden.

Anmeld

6. januar 2009

sbs78

Vi har denne alarm, og vi er så glade for den. Jeg kan helt klart anbefale den. En af fordelene ved den er temperaturmålerne, det er en af de ting jeg er rigtig glad for den har. Vi har prøvet en dag hvor den lige pludselig stod på 38 grader, da hun stod uden for og sov. Det havde vi jo aldrig vis hvis vi ikke havde haft denne alarm.

Knus sidsel

Anmeld

6. januar 2009

jolu

Det med temperaturen......både min og min venindes, måler konsekvent 4-5 grader forkert..... men når man ved det,- så kan man jo selv regne reste ud.........

Anmeld

7. januar 2009

MizzEva

Sanne skriver:

Vi snakker om at købe denne her...

Super Nova babyalarm

Med rækkeviddekontrol.
2 kanaler, 8 kanalkoder og 16 digitale koder.
Med 2 genopladelige enheder og visuel lydindikation.
Med batterikontrol, vibrator og temperaturmåler.
Display med lys ved aktivering.
Rækkevidde optil 600 m.

Men vi vil da gerne osse lige høre hvad i andre har og hvad i syntes om dem...

Sanne

Den har vi.. vi købte den for 2 år siden da vi fik vores søn og er super glade for den..

Den kan varmt anbefales

Anmeld

7. januar 2009

Stumpen

Vi har walkie talkie/ baby alarmer fra Harald skrald til 249 kr. og de har fungeret upåklagelligt for os..
Qnus Anja..

Anmeld

7. januar 2009

Annikaa

Jeg selv har en philips. kan ikek huske havd model, men den der store en hehe...

Jeg har fået afvide at man skal tænke på havd behov man har. Har man behov for at vide hvor mange græder der er i barnevognen, og alt det andet den kan, ja, så offre man de mange penge på den.

Vis Man bare har brug for at kunne høre sit barn, så vælger man en billigere.

Jeg løber alligevel ud og kigger og mærker temp i barnevogen hver time. Ture ikek stole på det tenk. alligevel hehe..

Men ja, er jo anpå hvad du forventer du skal bruge den til.

- forresten så har alle dem i min mødre gruppe den billge til 250 kr. og de er alle glade for den. Men kender den ikek slev...

Anmeld

7. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi har også haft en fra Philips.
Den var måske lidt stor og ikke så fancy, men den virkede bare

Har hørt fra flere der har baby nova at de ikke er så gode, og konstant går i stykker... men har altså ikke prøvet den selv.

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.